Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@14:19:05 GMT

وزارت اطلاعات، شش و نیم تن مواد مخدر کشف کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۱۹۷۳

ساعت24- سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند پنج باند بین المللی قاچاق مواد مخدر را متلاشی و بیش از 6 تن پیش ساز هروئین و 385 کیلوگرم هروئین فشرده را کشف و ضبط کنند.

به گزارش سایت وزارت اطلاعات،سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند پنج باند بین المللی قاچاق مواد مخدر را متلاشی و بیش از 6 تن پیش ساز هروئین و 385 کیلوگرم هروئین فشرده را کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصد هروئین های مکشوفه اروپا بوده و پیش سازهای هروئین نیز از اروپا بارگیری و در پوشش ترانزیت از طریق مرز بازرگان وارد کشور شده بود.

در این عملیات ها، 11 نفر از عناصر اصلی باندهای قاچاق مواد مخدر که تعدادی از آنها از اتباع کشورهای اروپایی هستند، دستگیر شدند.

طی سالهای اخیر چندین باند بین المللی مواد مخدر که محموله های کلان مواد پیش ساز مواد مخدر را از کشورهای اروپائی به داخل کشور منتقل نموده اند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج ) شناسائی و کشف شده است .

خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در محدوده روستای ککجین یک دستگاه خودروی سمند به دره سقوط کرد و سرنشین آن جان باخت.

سرهنگ ذاکری منش با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است، خاطر نشان کرد: رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را با جدیت مورد توجه قرار داده تا از وقوع اینگونه حوادث پیشگیری شود.

کام قاچاقچیان شکلات تلخ شد

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری درمحور‌های مواصلاتی استان به ۲ دستگاه خودرو ایسوزو و وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آنها را صادر کردند.

سردار علی ابراهیمی ادامه داد:  در بازرسی ازخودرو‌ها ۲ هزارو ۸۹۲ قوطی نوشابه انرژی زا و بیش از یک تن و ۱۰۷ کیلو گرم شکلات خارجی قاچاق کشف و ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان و کامیونت ایسوزو توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف مواد مخدر درشهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در امر توزیع مواد مخدر در سطح شریف آباد شناسایی و دستگیری این سوداگران در دستور کارماموران کلانتری شریفیه این شهرستان قرار گرفت.

 سرهنگ منصوری افزود: مأموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو فرد مورد نظر موفق به کشف حدود ۳ کیلو ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر در این راستا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه متهم به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست تا به منظور برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از آسیب‌های مواد مخدر در صورت اطلاع از هر نوع تولید، خرید و فروش مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

پژو پارس حامل کالای قاچاق در توقیف پلیس قزوین

فرمانده انتظامی تاکستان گفت:  ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین گشت زنی در آزادراه"قزوین-زنجان" به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: راننده خودرو که بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت در تعقیب و گریز صورت گرفته متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان کرد: پس از توقف خودرو ودر بازرسی به عمل آمده توسط ماموران، ۳ هزارو ۱۴۷ قلم انواع لوازم آرایشی، بهداشتی و مواد شوینده قاچاق کشف کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال برآوردشده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر