Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ رئیس جمهور آمریکا نخواست گزارش نیویورک تایمز را در مورد توسعه پایگاههای موشکی کره شمالی باور کند به همین علت آن را نادرست توصیف کرد!
دونالد ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت : داستان نیویورک تایمز در مورد توسعه پایگاه های موشکی کره شمالی نادرست است. ما از اوضاع سایت هایی که در این گزارش مطرح شده اند کاملا مطلع هستیم، هیچ چیز جدید و هیچ اتفاق غیرعادی رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(اینها) فقط اخبار جعلی بیشتر هستند. اگر اتفاق بدی بیفتد من اولین کسی خواهم بود که به شما اطلاع می دهم!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نیویورک تایمز ترامپ بین الملل کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد

به گزارش جماران؛ رسانه‌های آمریکایی نوشتند نمایش نسخه ارتقا یافته سامانه "باور-373" در رژه نظامی، ارسال پیام قوی بازدارندگی و توانمندی ایران است.

رسانه‌های آمریکایی روز دوشنبه به پیشرفت صنایع دفاعی ایران به ویژه در ساخت انواع سامانه‌های پدافند هوایی اشاره کردند.

نشریه "نیوزویک" در این باره نوشت، ایران اخیرا نسخه جدید و پیشرفته سامانه دفاع هوایی "باور-373" را عرضه کرده است. ایران اعلام کرده که این سامانه می‌تواند جنگنده‌های رادارگریز آمریکایی را رهگیری کند.

سامانه باور-373 اولین بار سال 2019 وارد نیروهای مسلح ایران شد و قابلیت‌های آن با سامانه‌های موشکی زمین به هوای "اس-300" روسیه مقایسه می‌شود. ایران در جریان رژه نظامی اخیر در روزارتش (29 فروردین) از جدیدترین نمونه باور-373 رونمایی کرد. وبگاه "ساف رپ" ویژه امور نظامی نیز در تشریح نمایش نوع ارتقا یافته باور-373 ‌آن را "توسعه قابل توجه صنایع دفاعی ایران" خواند.

این وبگاه نوشت، بخش دفاعی ایران به‌طور آشکاری در حال رشد است و دلیل آن تحریم‌های بین‌المللی است که این کشور را مجبور کرده منابع بیشتری را به توسعه تسلیحات بومی اختصاص دهد.

این وبگاه در خاتمه نوشت که نمایش نسخه ارتقا یافته سامانه باور-373 ارسال پیام قوی بازدارندگی به دشمنان بالقوه ویژه در چشم‌انداز پیچیده ژئوپلیتیکی منطقه خاورمیانه است.

دیگر خبرها

  • رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد
  • افشای طرح لغو شده حمله اسرائیل به ایران از جمله تهران
  • طرح اولیه اسرائیل «حمله بزرگ به اهداف نظامی» از جمله نزدیک تهران بود
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • کامیکازه‌های ۵۰۰ دلاری، قاتلان خونسرد تانک‌های ۱۰ میلیون دلاری
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد