Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 22 آبان ماه کسب مقام علمی و پرافتخار قهرمانی جهان در المپیاد دانش آموزی نجوم‌ و اخترفیزیک توسط فرزندان ملت را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:کسب مقام علمی و پرافتخار قهرمانی جهان در المپیاد دانش آموزی نجوم‌ و اخترفیزیک توسط فرزندان ملت موجب خوشحالی و مسرت گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دانش پژوهان جوان با شایستگی در یک رقابت علمی و پژوهشی جهانی موفق به دریافت عنوان قهرمانی شدند و ثابت کردند جوانان ایران دارای هوش و نبوغی سرشار در زمینه های علم و دانش می‌باشند .

اینجانب ضمن  تبریک  به مردم بزرگوار ایران، اعضای تیم و خانواده‌های آنان، امیدوارم‌ این افتخار آفرینی‌ها در تمامی عرصه ها استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم

بایرلورکوزن برای اولین‌بار در تاریخ خود توانست قهرمان بوندسلیگا شود و در عین حال، به سلطۀ 11 ساله بایرن مونیخ نیز در این رقابت‌ها پایان دهد. 

 

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش بابت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو