Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:57:33 GMT

دو فرنگی کار اوزان دوم به رده بندی راه یافتند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۲۰۲۱

دو فرنگی کار اوزان دوم به رده بندی راه یافتند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان از ظهر امروز و با برگزاری مسابقات پنج وزن دوم در شهر بخارست رومانی پیگیری شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل مصاف هلاری ماگیسالو از استونی با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی  رضوان آرنات از رومانی  را  ۸ بر صفر برد. محسن نژاد در مرحله نیمه نهایی مقابل فومیتا از ژاپن ۷بر صفر باخت و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، حسین اسدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل سرهی کوزوب از اوکراین با نتیجه ۱۰ بر ۲ مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم علی ارسلان در دور اول مقابل راماز زوئیدزه قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از گرجستان با نتیجه ۱۲ بر ۴ شکست خورد و به گروه شانس مجدد رفت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم مهدی ابراهیمی در دور اول با نتیجه ۹ بر ۴ داوید لوسونزی از مجارستان را مغلوب کرد وی در دور بعد نیز مقابل برهان آکبوداک دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از ترکیه با نتیجه ۲ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ابراهیمی در این مرحله مقابل نیکو اوجوج از رومانی ۸ بر صفر باخت و به گروه شانس مجدد راه یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علی اکبر حیدری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۲ بر ۱ مجیا کاستلو از هندوراس را از پیش رو برداشت. وی در مرحله بعد در دور یک چهارم نهایی مقابل یوتا نارا از ژاپن ۵ بر ۴ پیروز شد  مرحله نیمه نهایی مقابل تیورک از مجارستان ۳بر یک باخت و راهی دیدار رده بندی شد.

کد خبر 4457852

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم کشتی امید ایران مسابقات قهرمانی کشور کشتی فرنگی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کاراته رقابتهای کاراته قهرمانی جهانی مسابقات قهرمانی جهان فدراسیون کشتی کشتی فرنگی کشتی آزاد وینفرد شفر ورزشگاه آزادی رسول خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و ۲- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد