Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ 40 دقیقه از بامداد امروز گذشته بود که حادثه واژگونی خودرو در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، قبل از بزرگراه شهید همت به سامانه 125 اعلام شد و ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 55 به همراه گروه نجات سه را به محل حادثه اعزام کرد. 

حسین خرادمهر؛ رئیس ایستگاه 55 آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 حین حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه اشرفی اصفهانی به علت لغزنده بودن زمین و بی‌احتیاطی راننده، از مسیر خود خارج، واژگون شده و پس از ورود به فضای سبز کنار این بزرگراه به شدت با یک اصله درخت برخورد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اعلام اینکه هر دوسرنشین این خودرو داخل اتاقک آن محبوس شده بودند، افزود: بر اثر این حادثه، راننده (مرد 23 ساله) بنابر تأیید عوامل اورژانس در دم جان سپرد و دیگر سرنشین این خودرو نیز از ناحیه سر و گردن دچار مصدومیت شدید شد.

رئیس ایستگاه 55 آتش‌نشانی متذکر شد: آتش‌نشانان بی‌درنگ با قطع سیستم برق خودرو و کشیدن نوار احتیاط، اقدام به ایمن‌سازی محل کردند و پس از بازگرداندن خودروی سواری به حالت اولیه و جلوگیری از نشت بنزین خودروی سواری پژو 206، این وسیله‌نقلیه را به وسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ تحقیقات بیشتر درباره دلایل اصلی وقوع این تصادف مرگبار از سوی پلیس راهور منطقه در حال انجام است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: در پی گزارش واژگونی خودرو در محور مواصلاتی شهرستان "رستم" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پراید حامل ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان درگذشت و ۳ نفر دیگر مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند.
رئیس پلیس راه شمال فارس با بیان اینکه علت این حادثه، تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام شده است، گفت: رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی می‌تواند از بروز اینگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد