Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضو فرماندار شهرستان دشتی تجلیل از چهره‌های ماندگار، هنرمندان فعال و پیشکسوت این شهرستان برگزار شد. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳ استانها بوشهر نظرات

 به گزارش خبرگزاری  تسنیم از دشتی، فرماندار دشتی عصر امروز در دیدار و تکریم از سیدمحمدرضا هاشمی‌زاده چهره ماندگار ادبی دشتی اظهار داشت: استفاده از  دانش پیشکسوتان،  بهترین و مهم‌ترین مولفه‌ها برای پرورش استعدادهای  جامعه است چراکه معمولا این امر در شهرستان‌ دشتی از اهمیت زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله نادری افزود: مسئولان با دیدار و تقدیر از هنرمندان فعال و پیشکسوت می‌توانند ادامه مسیر فعالیت را برای آنان هموارتر کنند و سبب دلگرمی آنان شوند.

وی بیان کرد: نام هاشمیزاده در تاریخ ادبی جنوب پر آوازه و بلند است و آثار گرانبهایی را به جامعه تقدیم کرده است.

فرماندار شهرستان دشتی با اشاره به اینکه این شهرستان در ادواره مختلف دارای پیشینه تاریخی فرهنگی و ادبی پر افتخاری است گفت: تجلیل از چهره‌های ماندگار، هنرمندان فعال و پیشکسوت می‌تواند ادامه مسیر فعالیت را برای آنان هموارتر کند.

وی تصریح کرد: آنچه هاشمیزاده را تاکنون سرپا نگهداشته عشق به هنر و شعر است.

سیدمحمدرضا هاشمیزاده نیز باتقدیر از فرماندار دشتی اظهار داشت: حضور مسئولان سبب دلگرمی پیشکسوتان برای فعالیتهای ادبی وهنری است.
شاعر آیینی دشتی افزود: 32 سال در آموزش وپرورش خدمت کردم و چنددهه در جامعه ادبی به تربیت شاعران پرداخته و 7 کتاب تالیف شده و بزرگترین سرمایه زندگیام شاگردان و آثارادبی و احترام و عزتی است که بین مردم دارم.

رئیس  اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی نیز گفت: هاشمیزاده یکی از  چهره‌های ماندگار ادبی وهنری دشتی است که خدمات ارزنده ای به جامعه ادبی کرده است.

حمید زارعی خاطرنشان کرد: هاشمیزاده با وجود مشکلات جسمی هنوز نسبت به جامعه مسئولاست و شاعران جوان و مستعد از محضرش تلمذ میکنند.

در این دیدار از هاشمی‌زاده به عنوان  چهره ماندگار ادبی دشتی تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ دانش آموزان تفرشی با برگزاری مراسمی از سردار حاجی زاده قدردانی کردند.
این مراسم که به همت آموزش و پرورش شهرستان تفرش برپا شد دانش آموزان مدرسه افضلی راد با برگزاری برنامه‌های مختلف به تجلیل از فرماندهان سپاه و سردار حاجی زاده پرداختند.
دانش آموزان با خواندن سرود‌های انقلابی از اقدامات سپاه پاسداران در اقدامات بازدارنده و حفاظت از کشور قدردانی کردند.
آنان با ساخت موشک‌های کاغذی نمادین، موشک باران رژیم صهبونیستی را بازسازی کردند.
در این مراسم دانش آموزان از سرهنگ میرهادی فرمانده سپاه تفرش به نمایندگی از سرداران سپاه و نیرو‌های مسلح تجلیل کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • (ویدیو) «نوبل‌پرایز ایران» یا «چهره‌های ماندگار» چرا تعطیل شد؟
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • تجلیل از پدر دو بیتی لکی لرستان
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد