Web Analytics Made Easy - Statcounter

سورنا ستاری وعده داد چهار میلیارد تومان به صندوق پژوهش و فناوری پارک علم و فناوری استان کردستان کمک کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در بازدید از پارک علم و فناوری استان کردستان گفت: از پارک علم و فناوری استان کردستان به صورت جدی حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: تعداد واحد‌های فناور استان کردستان باید بیشتر از میزان کنونی باشد، چون پتانسیل بسیار خوبی در این زمینه در استان کردستان موجود است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عنوان کرد: ظرفیت بسیار خوبی در بخش آی تی در استان وجود دارد که از آن باید در جهت توسعه و شکوفایی استان بهره برد.

وی در ادامه قول کمک چهار میلیارد تومانی به صندوق پژوهش و فناوری پارک علم و فناوری استان داد و حمایت از این حوزه را جزو وظایف دولت دانست.

ستاری تاکید کرد: سرمایه گذاران استان کردستان هم باید از این حوزه حمایت کنند و مشارکت بخش خصوصی اتفاق بیفتد، چون حمایت‌های بخش دولتی کفاف نمی‌دهد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود در سال جاری میزان فروش واحد‌های فناور کشور به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برسد.

ستاری با اشاره به اینکه هم اکنون در کشور سه هزار و ۷۰۰ شرکت فناور فعال هستند، یادآور شد: میزان فروش این شرکت‌ها در سال گذشته ۶۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پارک علم و فناوری کردستان صندوق پژوهش و فناوری پارک علم و فناوری سورنا ستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: جایگاه کشوری پارک علم و فناوری استان از بیست‌وششم کشور به سیزدهم ارتقا یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، علی قربانی امروز _ چهار شنبه پنجم اردیبهشت_ در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه انتقال آب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری را حلقه واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت ۳۰ هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیرخانه کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه‌ی ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان توصیف کرد و افزود: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحدهای زیر مجموعه عملاً وجود ندارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از رفع موانع ضابطه‌ای شهرداری در خصوص استقرار شرکت‌های فناوری در پارک علم و فناوری خبر داد و خاطرنشان کرد: رتبه پارک استان که در سال گذشته ۲۶ کشوری بود، امسال با ۱۳ رتبه ارتقا به ۱۳ کشوری رسیده است.

کد خبر 747455

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • فناوری با بلوغ پایین در پارک‌های علم و فناوری رها شده اند 
  • گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد
  • تولید دستگاه دمنده گاز CO۲ برای آندوسکوپی در ایران
  • راه‌اندازی دو نیروگاه با ظرفیت ۱۲ مگاوات تولید برق