Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از بارش برف در ارتفاعات محور "هراز و کندوان" خبر داد و افزود: سطح جاده لغزنده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علیرضا قدمی" با اعلام این خبر، گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی سرد از روز گذشته به استان در حال حاضر شاهد بارش باران در کلیه محورهای مواصلاتی استان هستیم .

وی با اشاره به بارش برف در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان، افزود: وضعیت جوی در ارتفاعات محور "سوادکوه" مه آلود و در منطقه گدوک بارانی و سطح جاده لغزنده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران به رانندگان وسایل نقلیه هشدار داد: ضمن به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی با رعایت قوانین و مقررات راهور همواره با سرعت مطمئنه تردد و از سرعت و سبقت غیرمجاز جدا خودداری کنند.

سرهنگ قدمی با اشاره به ترافیک سنگین در منطقه "چلاو" در محور هراز ، افزود: به رانندگان و سایل نقلیه توصیه می شود، با صبر و حوصله رانندگی و در رانندگی شتاب زدگی و عجله نکنند.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه به صورت شبانه روز با شماره 21824439-011 آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ تیم برای اعلام هشدار رانندگیِ با احتیاط در محدوده قلمرو یوزپلنگ مستقر هستند

ظاهری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان: از زمان تاریکی هوا تا روشنایی روز، محیط بانان و تعدادی نیروهای مردمی دوستدار محیط زیست برای اعلام هشدار به رانندگان برای رانندگیِ با احتیاط به دلیل خطر برخورد با یوزپلنگ در محدوده عباس‌آباد- میاندشت حضور دارند.

وی بیان کرد: طبق مصوبات ملی سرعت مجاز رانندگی در محدوده قلمرو یوزپلنگ آسیایی ۹۰ کیلومتر بر ساعت است و از رانندگان درخواست می‌شود به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی و تصادف با این گونه ارزشمند با هوشیاری کامل و سرعت مجاز رانندگی کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: دوربین نظارتی و ثبت تخلف در محدوده رفت و آمد این گونه ارزشمند جانوری در محور میامی به سبزوار نصب شده است و انتظار می‌رود رانندگان بیش از پیش در رانندگی در محدوده قلمرو یوزپلنگ آسیایی دقت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • گزارش بارش‌ها طی امروز و فردا در این استان‌ها/ از تردد در این جاده‌ها خودداری کنید
  • از تردد در این مسیر‌ها خودداری کنید
  • در نظر گرفتن تمیهدات لازم در کمپ‌ها و اماکن استقرار زائران
  • تردد در جاده چالوس یکطرفه شد
  • ریزش سنگ در این جاده شمالی/ ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • ترافیک در محورهای مازندران نیمه سنگین
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • اهالی ۷۰ روستای چالوس درگیر یکطرفه شدن کندوان هستند
  • ۱۰ تیم برای اعلام هشدار رانندگیِ با احتیاط در محدوده قلمرو یوزپلنگ مستقر هستند