Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی ارتش یمن روز سه شنبه گفت: طی یک ماه سه هزار نیروی متجاوز در جبهه های مختلف این کشور کشته یا زخمی شدند. آفتاب‌‌نیوز : 'یحیی سریع' افزود: از آغاز ماه نوامبر (10 آبان) 867 تن از نیروهای متجاوز در محورهای عملیاتی کشته و دو هزار و 150 نفر نیز زخمی شدند.
وی گفت: از این تعداد، یک هزار و 224 نفر در محور عملیاتی ساحل غربی کشته یا زخمی شدند که در میان ان ها 20 فرمانده ارشد و 33 مزدور سودانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی ارتش یمن درخصوص خسارت های وارده به تجهیزات نظامی متجاوزان گفت: 127 خودروی زرهی، 184 خودروی نظامی و هفت بولدوزر نظامی نیز در عملیات نیروهای یمنی منهدم شد.
سریع اضافه کرد: نیروهای یمنی 35 عملیات نظامی در محور عملیاتی ساحل غربی انجام دادند.ایرنا  کد خبر: ۵۵۶۵۲۹ تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ارتش یمن مزدور عربستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • سرلشکر باقری: عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی درسطح منطقه و جهان داشت/ همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است
  • اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۳ هزار نظامی خود در غزه
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان