Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@04:41:51 GMT

تصمیم عجیب سرمربی پرسپولیس برای بازی با پیکان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۲۴۶۵

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۶:۱۵ دوشنبه هفته آینده دیدار معوقه خود مقابل پیکان تهران را برگزار می کند.

سرخپوشان پایتخت در حالی به مصاف شاگردان مجید جلالی می روند که علاوه بر حسین ماهینی و محمد انصاری که به دلیل مصدومیت نمی توانند بازی کنند علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و بشار رسن را به دلیل حضور در اردوی تیم های ملی در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس که صبح یکشنبه از سفر به کرواسی باز می گردد اصلا به برگزاری این دیدار راضی نیست اما چاره ای جز به میدان فرستادن تیمش ندارد.

از این رو سرمربی سرخپوشان پایتخت به مسئولان باشگاه اعلام کرده است بازیکنان رده جوانان و امید حاضر در لیست بزرگسالان پرسپولیس از جمعه بر سر تمرینات حاضر شده تا در غیاب وی زیرنظر کریم باقری تمرین کنند.

کادر فنی این تیم تصمیم دارد در صورت صلاحیت این بازیکنان، آنها را به دیدار برابر پیکان بفرستد. تصمیمی عجیب از سوی برانکو که بعید نیست برای نشان دادن کمبود بازیکنان این تیم در نظر گرفته شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی

در کادر بازیکنان تیم فولاد خوزستان بازیکنی حضور دارند که آمار بازی‌اش در این تیم بسیار عجیب به نظر می‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم سلجومی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی 31 ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده است، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم

با اینکه معمولاً بازیکنان فولاد شناخته شده هستند، این بازیکن گمنام است. در سایت باشگاه فولاد آمار بازی این بازیکن 16 دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399  یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت 15 دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است. در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصل اخیر به دلیل محدود بودن لیست فولاد به ناچار چند بازیکن خود را در لیست مازاد قرار داد. در فصول گذشته بارها دیده شده است که بازیکنان بزرگ باشگاه خوزستانی به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان خود روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است. هنوز مشخص نیست چرا و چطور این بازیکن گمنام توانسته است در دوره حضور مربیان متوالی هفت فصل پی در پی در این تیم حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟