Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد خاکسپاری پنج شهید گمنام با حضور جمعی از مسئولان در دانشگاه آزاد واحد شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  دهمین سالگرد تدفین پنج شهید گمنام و یادواره شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان استانی، هیأت رئیسه دانشگاه، استادان، کارکنان و دانشجویان به همت معاونت دانشجویی فرهنگی، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مظاهر نیکخواه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در این مراسم با گرامی‌داشتن یاد و خاطرات شهدای هشت سال دفاع مقدس با قرائت شعری در خصوص شهید و شهادت گفت: اگر دقت کنیم و به تک تک شهدای عزیز کشورمان و زندگی‌نامه آنان نگاه کنیم، این موضوع را به‌راحتی می‌شود درک کرد که شهادت اتفاقی نیست.

مظاهر نیکخواه افزود: مدیون ثانیه به ثانیه زندگی خانواده شهدا به‌ویژه فرزندان آن‌ها هستیم و نباید هیچ‌گاه از یاد ببریم که این خانواده‌ها بدون وجود پدر یا همسر یا فرزند با چه مشقاتی زندگی می‌کنند.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد اظهار کرد: گمنام‌بودن یکی از ویژگی‌های انسان‌های وارسته است که خالصانه جان خود را برای حفظ سرزمین و ناموسشان در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز ما بتوانیم با آسایش و امنیت زندگی کنیم.

گفتنی است، خاطره‌گویی دوران دفاع مقدس، مداحی ذاکر اهل بیت، اهدای لوح سپاس از طرف رئیس دانشگاه به ۶ خانواده شهید مدافع حرم استان، اجرای مارش، گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا ازجمله برنامه‌های این مراسم پرشور معنوی بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد شهرکرد هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور عنایت اله ملکی تبار مشاور و رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سعید صابونی رییس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سیدمرتضی شهیدی سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

طهرانچی در این نشست با تأکید بر اینکه سال ۱۴۰۳، سال رسیدگی به امور معیشتی و رفاهی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: نحوه و میزان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیأت علمی متناسب با چارچوب هایی که در دولت مصوب شده است در اولین جلسه هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار جدی است، اظهار کرد: در بهمن ماه سال گذشته در مراسمی با حضور رییس‌جمهور عملیات اجرایی ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت چندین هزار واحد مسکونی آغاز شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: هر ۳ ماه یکبار کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی باید مصادیق عملی پروژه مسکن را مشاهده کنند. البته به دلیل بروکراسی های خارج از دانشگاه این پروژه تا حدودی کند پیش رفت.

طهرانچی با بیان اینکه در پروژه مسکن در نظرگرفتن ۴ نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: اختصاص زمین، انتخاب پیمانکار صنعتی انبوه ساز مناسب، مشارکت دانشکدگان صنعت ساختمان در پروژه و تأمین منابع از موارد بسیار مهمی هستند که همواره باید مورد توجه قرار بگیرند، به خوبی انجام شوند و موازی هم پیش بروند.

کد خبر 6079871

دیگر خبرها

  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا