Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق طهماسبی امروز در رزمایش پدافند غیرعامل که در مجتمع شهید قندی برگزار شد، اظهار داشت: این رزمایش به منظور ارتقاء سطح آمادگی دستگاه‌های خدمت‌رسان و آموزش نیروهای مردمی و جامعه کارگری در مواقع ضروری انجام شده است.

وی، عملکرد دستگاه های شرکت کننده در این رزمایش را مطلوب خواند و افزود: سناریوی رزمایش حمله به کارخانجات تولیدی شهید قندی یزد شامل ۲۰ بند با موضوع بمباران هوایی و آتش سوزی به این واحدهای صنعتی برگزار شد و این رزمایش هم به اداره کل پدافند غیرعامل استانداری یزد و هم به دستگاه های شرکت کننده در مانور ارزیابی خوبی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهماسبی بیان کرد:‌ با توجه به رویکرد دشمنان نظام در تهاجم به زیرساخت‌ها و مراکز حیاتی، ‌حساس و مهم کشور، ایجاد اختلال اقتصادی در عرصه های صنعت و تولید و ضرورت مقابله با تهدیدات احتمالی، انجام رزمایش ‌های پدافند غیرعامل و آموزش های لازم به عوامل مدیریتی و اجرایی در واحدهای تولیدی کشور و استان امری ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نقش رسانه های استان را در فرهنگ سازی و آموزش مباحث پدافند غیرعامل مهم و ‌خطیر دانست و ادامه داد: عملکرد رسانه های مکتوب و مجازی استان در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل بسیار خوب بود که لازم است از این روحیه تعامل و کوشش ‌متعهدانه قدردانی کرد.

به گزارش مهر، در این رزمایش نیروی انتظامی استان، سازمان بسیج کارگری‌ سپاه الغدیر استان و دستگاه های خدمات و امدادرسان از جمله اورژانس و فوریت های پزشکی، آتش نشانی، هلال احمر و سازمان آرامستان های شهرداری حضور داشتند.

این رزمایش با هدف کاهش آسیب‌ها و خطرها در مقابل حمله‌های دشمن به واحدهای تولیدی و اقتصادی، ‌ارتقای ایمنی و افزایش آمادگی و پایداری در این حوزه در کارخانجات تولیدی شهید قندی یزد برگزار شد.

کد خبر 4457874

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری یزد یزد یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد گرگان شهرکرد راهپيمايي 13 آبان خرم آباد خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز یاسوج تبریز اربعین 97 پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام سه ریز پرنده در اصفهان

به گزارش صدای ایران یک منبع آگاه به مهر خبر داد:صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند غیرعامل بوده است.

سه ریزپرنده حوالی ساعت ۴ بامداد در آسمان اصفهان و در اطراف منطقه زردنجان مشاهده شده است.

به دنبال مشاهده این ریزپرنده‌ها پدافند غیرعامل عمل کرده و این ریزپرنده‌ها را در آسمان منهدم کرده‌اند.

هنوز در خصوص این ریزپرنده‌ها اطلاعی در دست نیست و در حال پیدا کردن پوکه‌های آن هستیم.

در پایگاه هشتم شکاری اصفهان حادثه‌ای رخ نداده است.

دیگر خبرها

  • در مراکز رشد و واحدهای فناور حامی تیم های ربوکاپ هستیم/ در حوزه رقابتی باقی نمی مانیم و فضای علمی را تقویت می کنیم
  • انهدام سه ریز پرنده در اصفهان
  • اصفهان در امنیت کامل است؛ انهدام سه ریز پرنده توسط پدافند غیرعامل
  • جزئیات جدید از انفجارها در آسمان اصفهان/ خبرگزاری مهر: سه ریزپرنده در آسمان اصفهان منهدم شد
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود