Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@23:40:25 GMT

سی ان ان از دولت ترامپ شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۲۶۴۱

سی ان ان از دولت ترامپ شکایت کرد

سی ان ان با تنظیم این دادخواست معترضانه، از دادگاه تقاضا کرد با صدور حکمی، مجوز ورود خبرنگارش به کاخ سفید، به وی بازگردانده شود.

سی ان ان باصدور بیانیه‌ای اعلام کرد: هر چنداین شکایت نامه مختص سی ان ان و آکوستاست، می‌تواند برای هر کسی اتفاق افتد.

دولت ترامپ هفته گذشته مجوز ورود خبرنگار سی ان ان به کاخ سفید را به دلیل مشاجره لفظی اش با ترامپ در جریان یک کنفرانس خبری لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترامپ دراین کنفرانس خبری گفت: دیگر نمی‌خواهدچیز بیشتری از آکوستا بشنود، امااین خبرنگار ازتحویل دادن میکروفون خودداری کرد.

آکوستا در این کنفرانس در مورد پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا سوال کرد، اقدامی که با خشم و عصبانیت ترامپ مواجه شد.

سی ان ان اعلام کرد که لغو مجوز مطبوعاتی خبرنگارش، تخطی از حق آزادی مطبوعات است که در قانون اساسی قید شده است.
در همین حال، فلوید آبرامز کارشناس حقوقی آمریکایی پیشتر گفته بود که سی ان ان باید از ترامپ شکایت کند. این وکیل برجسته آمریکایی با اشاره به تکرار این مساله یادآور شد که اگر سی ان ان شکایت نکند، مورد بعدی این کار را انجام می‌دهد.

ترامپ از زمان روی کار آمدن با خبرنگاران و روزنامه نگاران سر ناسازگاری داشته و رسانه‌های منتقد خود را رسانه‌های جعل کننده اخبار نامیده است.

وی چند روز پیش نیز در آستانه ورود به پاریس برای شرکت در مراسم گرامیداشت یکصدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول، با «ابی فیلیپ» دیگر خبرنگار سی ان ان درگیری لفظی پیدا کرد و سوالات وی را احمقانه خواند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سی ان ان دونالد ترامپ شکایت از ترامپ دولت ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا

پیروزی فیورنتینا مقابل بروخه در لیگ کنفرانس اروپا و تساوی آتالانتا مقابل مارسی در لیگ اروپا سرانجام جایگاه سری آ در رنکینگ یوفا را ارتقا داد.

در پایان دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا در فصل ۲۰۲۳/۲۴، جدیدترین رنکینگ لیگ ها از سوی یوفا اعلام شد. با توجه به عملکرد 5 ساله تیم های هر کشور در مسابقات اروپایی، رنکینگ لیگ های داخلی مشخص می شود.

بعد از سال ها، سری آ در جمع دو لیگ برتر رنکینگ یوفا قرار گرفت و لالیگا به رتبه سوم سقوط کرد. لیگ برتر انگلیس همچنان با اختلاف در صدر رنکینگ بهترین لیگ های اروپا قرار دارد اما لالیگا در ادامه روند نزولی خود به  رتبه سوم سقوط کرد و رتبه دوم را به سری آ تحویل داد. در ابتدای فصل آینده و با حذف امتیازات فصل ۲۰۱۹/۲۰، سری آ بازهم اختلاف خود با لالیگا را افزایش خواهد داد.

جدول رنکینگ لیگ های اروپایی بر اساس سیستم امتیازدهی یوفا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند
  • هنرنمایی‌هایی دانچیچ و اروینگ برای دالاس
  • اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت