Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم جعفری، مسئول کتابخانه شهدای زرگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کودکان در نشست کتابخوان، کتابی با عنوان "ستاره دنباله دار خوشبختی" نوشته مچ هارا و ترجمه مژگان فریدیان را جمع خوانی کردند.

وی اذعان داشت: نشست های کتابخانه ای و مدرسه ای و همچنین جمع خوانی ها با هدف افزایش سطح سواد مطالعاتی و نشر کتابخوانی جمعی و سهولت بهره مندی آحاد مردم در کتابخانه و مدرسه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری تصریح کرد: در برنامه های جمع خوانی کتاب به صورت جمعی و توسط همه اعضای شرکت کننده خوانده می شود، هر دانش آموز در این نشست یک صفحه از کتاب را انتخاب و برای دیگر اعضا قرائت می کند و نفر دوم آن را ادامه می دهد.

این مقام مسئول اظهار داشت: این برنامه جهت لمس لذت خواندن بسیار مفید است.

انتهای پیام/گ

جمع خوانی کتاب در کتابخانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ طب در ایران پس از اسلام در فهرست صد کتاب ماندگار قرار گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ کتاب «تاریخ طب در ایران پس از اسلام» که اثر دکتر محمود نجم‌آبادی و از انتشارات دانشگاه تهران است، در بخش امانت‌دهی کتابخانه ملی و کتابخانه‌های عمومی قابل دسترسی است.
این کتاب شامل مقدمه‌ای در علم الاخلاق یا آیین و سنت پزشکی و نظام پزشکی و قوانینی که مورد احتیاج طبیب و وابستگان به فنون طبی است. قسمت اول آن مختصری از تاریخ بیمارستان‌ها و قسمت دوم آن تاریخ طب قبل از اسلام در کشورمان می‌باشد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • تاریخ طب در ایران پس از اسلام در فهرست صد کتاب ماندگار قرار گرفت
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • ملوان و امیدوار به درخشش ستاره بازی رفت (عکس)
  • ماجرای کتاب به امانت گرفته‌شده‌ای که بعد از یک قرن به کتابخانه بازگشت!