Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاري رويترز، ­بر اساس یک نظر سنجی از هر ده فرانسوی که در انگلیس زندگی می کنند, بیش از یک نفر مایل هستند در چشم انداز خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در 29 مارس آینده این کشور را ترک کنند.
 این نظر سنجی که روزنامه فرانسوی لزکو روز سه شنبه نتایج آن را منتشر کرد, نشان می دهد 13 درصد فرانسوی های مقیم انگلیس می خواهند این کشور را ترک کنند و این در حالی است که یک چهارم از آنها هنوز پاسخ خود را به این سوال مشخص نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت امور خارجه فرانسه جامعه فرانسوی های مقیم انگلیس را بالغ بر 300 هزار نفر برآورد می کند. نزدیک به چهار میلیون نفر اروپایی در سال 2017 در انگلیس زندگی می کردند.
به طور کلی, 61 درصد از فرانسوی های مقیم انگلیس بعد از همه پرسی در انگلیس درباره خروج از اتحادیه اروپا، در این کشور تنش های سیاسی احساس می کنند و 43 درصد از آنها نیز احساس می کنند تنش های اجتماعی افزایش یافته است. بیش از یک سوم از آنها نیز معتقدند اقدامات بیگانه هراسی در انگلیس در حال افزایش است.
این نظر سنجی سوم تا 29 اکتبر 2018 با پرسش از 2386 فرانسوی که در انگلیس زندگی می کنند, انجام گرفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: انگليس فرانسه اتحاديه اروپا خروج نظرسنجي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس یک زن نابینا را به عنوان سفیر منصوب کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ویکتوریا هریسون از اوت ۲۰۲۴ میلادی سفیر بریتانیا در اسلوونی خواهد شد. در این ماموریت تازه «اوتو» سگ راهنمایش نیز او را همراهی خواهد کرد.

وزارت خارجه انگلیس برای اولین بار در دستگاه دیپلماسی این کشور، سفیر کاملا نابینای خود را در اسلوونی منصوب کرد.

به این ترتیب ویکتوریا هریسون، به عنوان بالاترین مقام سفارتی بریتانیا در اسلوونی، روابط دیپلماتیک این دو کشور اروپایی را رهبری خواهد کرد.

ویکتوریا هریسون، متولد شهر کوچک دامفریس در اسکاتلند، از ماه اوت سال ۲۰۲۴ میلادی فعالیتش را به عنوان سفیر در اسلوونی آغاز خواهد کرد و حافظ منافع بریتانیا در این کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال مهاجرین افغانستانی از عملیات وعده صادق + فیلم
  • انگلیس؛ واکنش‌های سیاسی به پاسخ ایران
  • افزایش سن مجاز استفاده از شبکه‌های اجتماعی در انگلیس
  • تصاویر| نشست وزیر خارجه با سفرای خارجی مقیم تهران
  • تاکید رئیس جمهور جدید سنگال بر قطع وابستگی با کشور فرانسه
  • نشست وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران
  • کمک ۱۰ کشور به اسرائیل در رهگیری پهپاد‌ها و موشک‌های ایران
  • انگلیس یک زن نابینا را به عنوان سفیر منصوب کرد
  • حمایت از سرمایه‌گذاران و اتباع روسی مقیم استان یزد
  • ویدیو/ روایت فرمانده فرانسوی از جنگ با یمنی‌ها