Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:38:20 GMT

مقاومت فلسطین، صهیونیست‌ها را متوقف می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۳۰۳۸

مقاومت فلسطین، صهیونیست‌ها را متوقف می‌کند

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل نوشت، مقاومت فلسطین، نتانیاهو و صهیونیست‌ها را متوقف و پشیمان می‌سازد.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: دوران بزن و در روی ⁧ صهیونیست‌⁩‌ها گذشته است. بی‌تردید در مرحله جدید، ⁧ مقاومت ⁩ ⁧ فلسطین، ⁧ نتانیاهو ⁩ و صهیونیست‌ها را متوقف و پشیمان می‌سازد‏.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسين اميرعبداللهيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «خلیل الحیه» نایب رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در غزه اعلام کرد که طوفان الاقصی یک ضربه پیش‌دستانه نسبت به حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه غزه بود و این عملیات توانست مساله فلسطین را در جهان زنده کند.

الحیه گفت: مقاومت جعلی‌بودن و دروغ‌پردازی‌های رژیم اشغالگر را برملا ساخت. هدف ما در هفتم اکتبر عملیاتی محدود بود. ما قصد داشتیم شماری از نظامیان را برای مبادله با اسیران خود به اسارت در آوریم، اما در نتیجه آن لشگر غزه ارتش رژیم صهیونیستی کاملاً از هم فروپاشید.

وی افزود: رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از طوفان الاقصی به لرزه درآمد، با عدم اعتماد مواجه شد و سرویس‌های امنیتی آن از هم پاشید. به همین دلیل آمریکا برای نجات این رژیم شکست‌خورده شتافت.

الحیه گفت: رژیم اشغالگر خواست با کوچاندن، بمباران کورکورانه و جنایت انتقام بگیرد؛ زیرا از نظر اطلاعاتی دیدی نداشت، چیزی از مقاومت در غزه نمی‌دانست و در پیش‌بینی طوفان الاقصی شکست خورده بود.

وی ادامه داد: اشغالگران اهداف بزرگی مانند نابودی حماس و بازگرداندن اسیران را در پیش گرفتند، اما طی ۶ ماه تنها چیزی که محقق کردند ویرانی ۶۰ درصد از غزه بود. آن‌ها خود اذعان می‌کنند که تنها ۱۵ درصد از قدرت مقاومت در غزه را از بین برده‌اند.

الحیه گفت: اشغالگران در هر منطقه‌ای که از آن خارج می‌شوند و به آن بازمی‌گردند، شاهد آن هستند که شیران قسام دوباره با آنان مبارزه می‌کنند. اشغالگران در یافتن جاسوس در غزه ناکام ماندند.

وی ادامه داد: اشغالگران نه تنها در بازگرداندن اسیران خود ناکام بوده‌اند، بلکه ده‌ها نفر از آنان را کشته‌اند. ما از طریق گفت‌وگوها و میانجیگری قطر و مصر ده‌ها اسیر زن، کودک و برخی بیگانگان که به اشتباه به اسارت درآمده بودند را به آسانی آزاد کردیم.

الحیه افزود: ما می‌خواهیم همین حالا جنگ پایان یابد و نرمش لازم در این خصوص را نشان داده‌ایم، اما اشغالگران این موضوع را رد می‌کنند. تاکید می‌کنیم بدون آتش‌بس کامل هیچ‌گونه توافقی در کار نخواهد بود.

وی ادامه داد: نتانیاهو از پیگرد قضائی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد و حتی تلاش دارد منطقه را با جنگی منطقه‌ای به آتش بکشد تا در پُست خود باقی بماند. باید از نتایج طوفان الاقصی بهره ببریم تا دست‌کم به استقلال خود در کشور فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه دست پیدا کنیم.

کد خبر 6088161

دیگر خبرها

  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا
  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران
  • معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • قدرت عملیاتی ایران، صهیونیست‌ها را از پاسخ جدی پشیمان کرد
  • «وعده صادق» اجرای کریدور آمریکایی-صهیونیستی را متوقف کرد