Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@01:36:06 GMT

کتک خوردن راننده متخلف توسط مامور راهنمایی رانندگی+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۳۱۶۳

‍‍‍‍‍‍

رکنا: راننده جوان توسط ماموران راهنمایی رانندگی در خیابان کتک خورد.

حجم ویدیو: 5.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در این ویدیو ماموران پلیس Police مکزیک مرد جوانی را به دلیل عدم بستن کمربند ایمنی به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ناگفته های دردناک مردی زلزله زده که عکسش جهانی شد! + تصاویر زن جوانی هنگام همخوابی با شوهرش فلج شد ! +عکس تجاوز 4 جوان به حنا 21 دختر ساله در جنگل + عکس قیمت خودروهای دست دوم خارجی با دلار 15 هزار تومان ! + جدول تجاوز به دختر مشهدی در پستوی شیطانی یک فروشگاه دابسمش جنجالی پسر بسیجی در سوریه + فیلم پرتاب سگ به سمت مامور پلیس! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به دو خانم دانشجو در خیابان خلوت +عکس متجاوز دستگیری 3 جوان نیشابوری در حمله خونین به 2 روحانی! رفتار زننده رئیس پلیس با یک زن و شوهر + تصویر نوزاد زنده را در سطل آشغال رها کردند +عکس حکم اعدام برای بی رحم ترن زن + عکس آدم ربایی اشتباهی در تهران / آنها قرنیه چشم را می خواستند ! ابر قهرمان‌ سینما درگذشت + عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police ضرب و شتم اخبار حوادث راننده ماموران فیلم رانندگی در خیابان عکس فیلم دختر ایران زندگی پدر زن قتل چاقو خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار تیمور حسینی گفت: قرار است اصلاحاتی در برخی از بند‌های این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.
­
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، افزود: در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان