Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@23:15:47 GMT

آیا حناچی همان فرشته نجات تهران است؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۳۲۵۲

آیا حناچی همان فرشته نجات تهران است؟

هر زمان که تاریخ می‌خوانم، بیش از پیش برای مظلومیت بی‌بدیل مردم ایران غصه‌دار می‌شوم. همیشه و در هر دوران به کمترین‌ها راضی بودیم، با خوب و بدِ همه چیز ساختیم. حداقل برای مثال می‌توان در چند سال اخیر، عملکرد دولت و حزب حاکم را مثال زده و درباره‌اش تامل کنیم. مثلا همین قیمت اقلام و اجناس! مظنهٔ کالا یکباره ۱۰۰% گران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم فقط و فقط در فضای مجازی اعتراض می‌کنند، همین باعث می‌شود افزایش قیمت از ۱۰۰% به ۸۰% تقلیل پیدا کند. خوشحال می‌شویم، دست و جیغ و هورا می‌کشیم، و تمام... یا مثلا در جام جهانی با همین حرف‌ها، برای برد به میدان می‌رویم. اما همین که تساوی کسب می‌کنیم، یا حتی باخت خفیف!!! شروع می‌کنیم به هیاهو کردن. باز هم خوشحالیم. یا اینکه در همین داستان انتخاب شهردار تهران، شورای شهر اصلاحاتی‌مان در موضوع انتخاب شهردار جدید به مرگ گرفت تا به تب راضی شویم. آنقدر در این روزها، آخوندی آخوندی کردند تا هشتگ #جانم_فدای_حناچی راه انداختیم.

در حالی که اکثر اوقات مشت نمونهٔ خروار بوده و به عقیده منتقدین، که آقای حناچی را سایهٔ آخوندی می‌دانند و ادعا می‌کنند که حناچی، آخوندی و نجفی فرقی ندارند. راه و تفکر یکی‌ست. 

ولی بنگرید جناب آقای آخوندی چه‌کار با این ملت کرده که راضی به هر انتخاب دیگری بودیم غیر از او. البته باید به این موضوع اشاره کرد که حداقل آقای حناچی تخصصی در امور شهرسازی و عمران دارد و می‌شود جدا از دیگر آقایان درباره‌اش قضاوت کرد. خب خدا رو شکر یکی آمد آن وسط و به غیر از آخوندی رای داد تا همه چیز بشود مثال اهلا من العسل! علی ایحال تا امروز که برنده‌ایم.

اما از فردا باید ببینیم چه می‌شود و چه می‌کند جناب آقای شهردار. بلا به دور، اما می‌شود در رخدادی هم‌چون پلاسکو دست نیاز به ایشان دراز کرد؟ یا اینکه مثلا می‌توانیم خواهش کنیم هنگام بارش برف، فکری به حال درختان و مامن اکسیژن شهرمان بکنند و از ما نخواهند که درختان را بتکانیم و برف‌روبی کنیم؟

جواب تمام این سوالات را می‌شود تا پایان فصل زمستان دید و تحلیل کرد.

به عقیدهٔ بنده باید به جناب شهردار فرصت کافی داد و امید داشت تا پایتختی که یک سال است رها شده را آباد کرد و نباید زود قضاوت کرد شاید آقای حناچی همان فرشتهٔ نجات تهران باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌

در این بسته خبری از شب‌های شهر کرمان روشن‌تر می‌شود تا هدف‌گذاری شهرداری تهران برای توسعه بوستان‌ها و تزریق اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد آغاز شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شب‌های شهر کرمان روشن‌تر می‌شود

محسن تویسرکانی، شهردار کرمان گفت: بحث روشنایی شهر کرمان همواره دغدغه بوده است، جلسات متعددی با متولیان و مدیران برق برگزار شده و همواره پای کار آمدند؛ قراردادی نیز درباره روشنایی رینگ (کمربندی) شهر بود که به دلیل ناتوانی پیمانکار در تأمین موارد مورد نیاز، فرصتی به آن‌ها داده شد.

۲۰۰ میوه‌فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند

داریوش بارانی بیرانوند، شهردار خرم آباد گفت: ۲۰۰ میوه فروش سیار در منطقه «دره گرم» واقع در شمال خرم آباد ساماندهی شدند.

خط کامل ۳۰۰ تنی بازیافت زباله برای کارخانه کمپوست شهرداری تبریز خریداری می‌شود

حبیبه هراتی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با بیان اینکه سرانه تولید زباله در این کلانشهر روزانه ۶۳۰ گرم است، گفت: کارخانه کمپوست شهرداری تبریز در زمان کنونی دارای ظرفیت بازیافت روزانه ۵۰۰ تن زباله است و بر اساس برنامه ریزی انجام شده تلاش می‌شود این ظرفیت به ۸۰۰ تن در روز افزایش پیدا کند.

شهر آفتاب مناسب برگزاری نمایشگاه کتاب نیست

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در محل مصلی به رغم مخالفت‌ها به دلیل ایجاد ترافیک و تشدید آلودگی هوای پایتخت، گفت: مساحت و امکانات موجود در نمایشگاه آفتاب پاسخگوی برگزاری نمایشگاه مهم و گسترده‌ای چون نمایشگاه کتاب نیست.

هزینه‌کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است

موسی‌الرضا حاجی بگلو، عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هیئت تطبیق فرمانداری به بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ایرادی وارد کرده که این بودجه ابلاغ نشده از این رو هزینه کرد شهرداری بدون ابلاغ بودجه غیرقانونی است.

تزریق اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد آغاز شد

حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از تزریق اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد با اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به این کلانشهر خبر داد.

تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت

نوید خاصه باف، مدیرکل سازمان امور مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران، گفت: در سال جدید تولید مشارکتی اتوبوس و تاکسی برقی در داخل برای حوزه حمل و نقل عمومی پایتخت در اولویت اول قرار دارد.

هدف‌گذاری شهرداری تهران برای توسعه بوستان‌ها از محل اخذ عوارض شهری

علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌های شهرداری تهران در تشریح توسعه فضای سبز و افزایش و گسترش فضای سبز در شهر گفت: برابر دستور شهردار در مناطق کم برخوردار در حوزه فضای سبز با توجه به وجود بافت فشرده مسکونی از حساب مخصوص اخذ عوارض، حفظ و گسترش فضای سبز و قطع درختان در جهت تملک و احداث بوستان اقدام می‌شود.

شهرداری عملیات اصلاح و راه‌اندازی پله برقی‌های معیوب کلانشهر کرمانشاه را آغاز کرد

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه گفت: عملیات راه‌اندازی مجدد پل‌های مکانیزه کلانشهر کرمانشاه و تعمیر و راه‌اندازی سه پله برقی عابر پیاده با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد ریال پس از دستور شهردار توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه آغاز شد.

کد خبر 746938

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی
  • عملیات نجات دره مرگ تهران
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود