Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبي گفت: دستگاه هاي اجرايي که توان ايجاد اشتغال پايدار را دارند بايد در اولويت امور تحقيقاتي و پژوهشي در زمينه هاي مرتبط با مباحث اقتصادي قرار گيرند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومي استانداري خراسان جنوبي مشيرالحق عابدي در چهارمين نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوري و نوآوري استان افزود: بايد براساس مقتضيات روز برنامه هاي کوتاه مدت، ميان مدت و بلندمدت ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تاکيد کرد: دستگاه هاي اجرايي از توان و ظرفيت پژوهشي دانشگاه ها و نخبگان در راستاي اجراي سياست هاي اقتصادي و توسعه و رونق اقتصادي استان بيش از پيش استفاده کنند.
معاون استاندار خراسان جنوبي با بيان اينکه انجام پژوهش در حوزه اقتصاد اولويت اول استان در اين زمينه خواهد بود گفت: پژوهشگران و فعالان در اين حوزه بايد به گونه اي اقدام کنند تا اين پژوهش ها به ايجاد اشتغال پايدار و توسعه و رونق اقتصادي در بخش هاي مختلف تبديل شود.
وي بر برگزاري منظم جلسات کارگروه آموزش، پژوهش، فناوري و نوآوري با دستورکارهاي مشخص تاکيد کرد و افزود: نبايد با برگزاري صوري جلسات اهميت و جايگاه پژوهش زير سئوال برود و برخي مباحث مهم که نقش اساسي در توسعه استان دارند ناديده گرفته شوند.
عابدي تصريح کرد: اين کارگروه بايد به دنبال آن باشد که چه کارهايي بايد صورت گيرد تا با توسل به اقدامات تخصصي کميته هاي زيرمجموعه اين کارگروه، نقشه راهي براي توسعه اقتصادي استان و برون رفت از مشکلات اقتصادي احصا شود.
وي با تاکيد بر استفاده از توان دستگاه هاي اجرايي در کميته هاي تخصصي اين کارگروه گفت: قرار است در کميته هاي تخصصي ذيل کارگروه از توان اجرايي دستگاه ها نيز استفاده شود و با بهره گيري از توان جامعه دانشگاهي و استفاده از اصل علم توامان با عمل اقدام شايسته اي صورت پذيرد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبي با بيان اينکه پژوهش ها بايد کاربردي باشد و به نتيجه مشخصي ختم شود اظهار داشت: نبايد اجازه داد اقدامات در اين زمينه فقط به برگزاري هفته پژوهش منوط و به همين هفته نيز ختم شود بلکه بايد اقدامات در اين رابطه در تمامي ايام سال ادامه داشته باشد و پژوهش به عنوان يک امر مهم و ضروري در دستگاه ها نهادينه شود.
3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورکبگانی صبح یکشنبه از برگزاری نشست‌های دوره‌ای با مردم خارگ به منظور بررسی مشکلات و نیازهای آنان خبر داد و اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم که به نمایندگی از شما در مجلس شورای اسلامی برای تحقق برنامه‌های اولویت‌داری که می‌تواند منجر به توسعه و پیشرفت این جزیره شود، تلاش کنم.

وی افزود: اولویت‌های توسعه اقتصادی و برنامه‌هایی که برای جذب سرمایه‌گذاری، ایجاد فرصت‌های شغلی، توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی و ترویج کسب و کارهای محلی کارآمد و مؤثر باشد، باید احصاء شود.

نماینده منتخب بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این مسیر توسعه به عنوان نماینده شما مردم عزیز، بر بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل بار و مسافر، ارتقا امکانات شهری، بهبودزیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، فرهنگی و آموزشی و ارتباطات خارگ تاکید دارم.

کد خبر 6084268

دیگر خبرها

  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • سرمایه گذاری ۸۰ میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • سرمایه گذاری ۸۰میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند ۸۰میلیون یورو سرمایه‌گذاری کردند
  • هوشمندسازی، ارتباطات و ماهواره؛ اولویت‌های ستاد اتصال‌پذیری