Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساندرو تونالی، این روزها به عنوان پیرلوی جدید فوتبال ایتالیا، توجه بسیاری از باشگاه های مطرح ایتالیایی و انگلیسی را به خود جلب کرده است. 

طرفداری-  ساندرو تونالی، هافبک جوان برشا، پدیده نوظهور فوتبال ایتالیا که به اردوی تیم ملی بزرگسالان این کشور دعوت شده، از شباهت‌ ظاهری و سبکی اش به پیرلو که بگذریم، نمایش‌های او در فصل گذشته، توجه یوونتوس، اینتر و میلان را به خود معطوف کرده و گفته می‌شود پپ گواردیولا هم بازی او را زیر نظر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک 18 ساله کنونی برشا که در آکادمی پیاچنزا و برشا رشد پیدا کرده است، پس از 11 بازی با پیراهن تیم زیر 19 ساله های ایتالیا، حالا به تیم اصلی دعوت شده است. کوریره دلو اسپورت می‌گوید یوونتوس آماده است تا هرکاری برای جذب ساندرو تونالی 18 ساله انجام دهد، حتی اگر نیاز به پرداخت 20 میلیون یورو برای جذب این ستاره جوان باشد. فابیو پاراتیچی، مدیر باشگاه یوونتوس و مسئول نقل و انتقالات این باشگاه می گوید:

سخت نیست که چنین بازیکنی را دنبال کرد. حالا که مانچینی او را به تیم ملی دعوت کرده باشگاه های بیشتری به دنبال او خواهند بود، اما دعوت او به تیم ملی چیزی نبود که ما را متوجه ای موضوع کند، ما پیش از این هم از ارزش های بالای او آگاه بودیم. 

برشا همین تابستان گذشته، پیشنهادهای 10 میلیون یورویی اینتر و رم را برای این بازیکن رد کرده بود. 

 

برخی از مهارت‌های این ستاره نوظهور در فصل 2017/18

تونالی در تازه ترین مصاحبه اش عنوان کرده بود که عاشق سبک بازی گتوزو است و هوادار میلان بوده است، برخی رسانه‌ها او را به میلان نیز لینک کرده اند، اما فعلا یوونتوس مشتری جدی این بازیکن بوده است. از طرفی گاتزتا دلو اسپورت نوشته که استعدادیاب های منچسترسیتی، در ماریو ریگامونتی، بازی ساندرو تونالی را از نزدیک مشاهده کرده اند. به غیر از منچسترسیتی، گاتزتا می گوید چلسی هم نیم نگاهی به این ستاره جوان ایتالیایی دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال: جنگ جذاب!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با شکست آرسنال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده است. بازی رفت دو تیم با تساوی 2-2 به پایان رسید و تیم آلمانی موفق شد در بازی برگشت با گل یوشوا کیمیش 1-0 برنده شود.

در دیگر بازی شب گذشته رئال مادرید موفق شد در ضربات پنالتی مقابل منچسترسیتی گل بزند و جود بلینگام یکی از مهره‌های تیمش در صعود به دور بعدی بود. هری کین اعلام کرده که از این "جنگ" بین خودش و بلینگام هیجان زده است.

هری کین در پاسخ به این سوال که آیا منتظر بازی مقابل بلینگام است یا خیر، گفت:"مطمئنا مشتاقم، جود فصل فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشته، او واقعاً یک بازیکن بزرگ است، بنابراین به صورت واضح برای او خوشحالم. اما این یک جنگ دیگر علیه تیم او(رئال مادرید) خواهد بود.

ما هر دو به خارج از کشور رفتیم تا تلاش کنیم از بازی در این شب‌های بزرگ در لیگ قهرمانان و یا نیمه نهایی‌های جذاب لذت ببریم، بنابراین مطمئناً هدف هر دوی ما لذت  بردن از این بازی است‌‌. مطمئنم که هواداران انگلیسی زیادی هم ما را تماشا خواهند کرد، اما ما فقط باید روی خودمان تمرکز کنیم. البته که من به او سلام خواهم کرد، اما زمانی که هر دو به زمین رفتیم، هدف این است است که بهترین بازی را برای تیم خود انجام دهیم."

دیگر خبرها

  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال: جنگ جذاب!
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد