Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@08:38:37 GMT

۵ نکته برای سفر ارزان به کشورهای خارجی

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۳۵۰۸

 بسیاری از افراد گمان می‌کنند با گران شدن بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی دیگر سفر به کشورهای خارجی غیرممکن شده است اما باید بدانید هنوز هم راه‌های زیادی برای کم کردن هزینه‌های سفر وجود دارد تا بتوان سفری مقرون به صرفه به کشورهای خارجی داشت. در ادامه برخی از نکات برای کم کردن هزینه‌ها را برمی‌شماریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون واسطه خرید کنیم

ممکن است بپرسید چطور می‌توان بدون واسطه بلیط هواپیما خرید و یا هتل رزرو کرد؟ احتمالا برای شما هم سوال پیش آمده که چرا قیمت‌ها به خصوص در مورد بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی در سایت‌های فروش اینترنتی بلیط اغلب ارزان‌تر از آژانس‌های مسافرتی است. ارزان‌تر بودن ارائه خدمات همیشه نشانه بی‌کیفیتی یا خدمات ضعیف نیست؛ به خصوص در مورد بلیط هواپیما و رزرو هتل، می‌تواند نشان‌دهنده حذف واسطه‌ها و ارائه بلیط هواپیما با کمترین قیمت باشد. در این شرایط، واسطه‌هایی که سد راه هستند حذف می‌شوند و هزینه اضافه به واسطه‌ها پرداخت نمی‌شود تا مسافران بتوانند با قیمت پایه و مناسب‌تر بلیط هواپیما را رزرو کنند و رزرو هتل خارجی را انجام دهند.

انتخاب بهترین ایرلاین‌ها و هتل‌های معتبر بین المللی

ارتباط با بهترین و قدرتمندترین سرویس‌دهنده‌های خارجی کمک کرده است تا وبسایت آیتورزبتواند بدون واسطه بلیط بیش از 900 ایرلاین در تمامی دنیا از جمله ترکیش، لوفتهانزا، امارات، قطر ایرویز، بریتیش ایرویز، آلیتالیا، ایرفرانس و ... را با ارزان‌ترین قیمت به فروش برساند. رزرو آنلاین هتل خارجی نیز در آیتورز فراهم شده است و دست کاربران برای انتخاب بیش از  400 هزار هتل خارجی در سراسر دنیا باز است تا مناسب‌ترین و ارزان‌ترین و هتل را برای سفر انتخاب کنند. در آیتورز رزرو هتل دبی، رزرو هتل استانبول، رزرو هتل سن پترزبورگ و سایر شهرهای توریستی با رزرو هتل تورنتو، دوسلدورف، لندن، برلین و ... که معمولا مقصد سفرهای کاری و تحصیلی هستند فرقی ندارد. در هر صورت بهترین هتل‌ها با قیمت مناسب برای رزرو در اختیار شماست.

دقت به کلاس پروازی و ایرلاین‌های ارزان قیمت

اکلاس پروازی بیزینس صندلی‌های راحت‌تری دارد، امکانات بیشتری در اختیار مسافر قرار می‌دهد و معمولا برای سفرهای طولانی مدت مناسب است، اما نباید فراموش کنید که قیمت بلیط اکونومی اغلب تفاوت چشمگیری با قیمت بلیط بیزینس دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود اگر مسیر چند ساعتی یا نسبتا کوتاه و نه چندان طولانی به خصوص به کشورهای همسایه در پیش دارید کلاس پروازی بیزینس را انتخاب نکنید تا قیمت بلیط هواپیما برای شما مناسب‌تر باشد.

قیمت بلیط به مقصد یک شهر خاص در ایرلاین‌های مختلف، تفاوت قابل توجهی دارد. ایرلاین‌های ایرانی همون ایران ایر و ماهان، ایرلاین های ترکیه همچون اطلس گلوبال، ترکیش و پگاسوس، ایرلاین‌های عمان،ایرلاین‌های امارات و برخی دیگر از کشورها قیمت‌های ارزان‌تری دارند. بهتر است برای پیدا کردن بلیط هواپیما سراغ ایرلاین‌های ارزان قیمت بروید و در یک بازه مشخص در جستجوی بلیط ارزان‌تر باشید.

مقایسه انواع و مشخصات هتل‌ها و انتخاب هتل بر اساس شهر مقصد

برای رزرو هتل در کشورهای خارجی بهتر است قیمت هتل‌های مختلف را ببینید و بعد تصمیم بگیرید کدام هتل برای شما مناسب است. اگر مدت زمان اقامت شما در هتل کم است و هتل تنها جایی برای خواب شب شما است، بهتر است سراغ هتل‌های دو ستاره و هاستل‌ها بروید تا هزینه کمتری برای اقامت خود بپردازید. اما اگر تصمیم دارید بیشتر مدت اقامت خود را در هتل بگذرانید و از امکانات هتل استفاده کنید، هتل‌های چهار ستاره به بالا و اقامتگاه‌های تفریحی (ریزورت) را انتخاب کنید. یادتان باشد رزرو هتل در کشورهای خارجی بر اساس کشور و شهری که به آن سفر می‌کنید متفاوت است؛ برای رزرو هتل استانبول باید در مرکز شهر و محدوده میدان تکسیم هتل رزرو کنید اما برای رزرو هتل شهرهای ساحلی باید سراغ هتل‌های ساحلی در سواحل شهرها با امکانات تفریحی فراوان بروید.

مقایسه قیمت هتل‌ها و خرید بلیط لحظه آخری

هنگام انتخاب هتل، حتما قیمت چند هتل مختلف را با هم مقایسه کنید و با دیدن عکس‌های آنها و مشاهده مشخصات‌شان تصمیم بگیرید کدام یک مناسب‌تر است. شاید بتوانید هتلی 4 ستاره با ویژگی‌هایی بهتر از هتل‌های 3 ستاره با بودجه مورد نظرتان انتخاب کنید. دقت کنید همیشه هتلی که گران‌تر است بهتر نیست و شما باید با مقایسه آنها بهترین را انتخاب کنید.

قیمت بلیط لحظه آخری در روزهای عادی (غیر تعطیل) معمولا کم می‌شود و در نتیجه در کم کردن هزینه خرید بلیط هواپیما تاثیر زیادی دارد. فراموش نکنید زمانی می‌توانید روی خرید بلیط لحظه آخری ارزان حساب کنید که در جستجوی بلیط برای سفر در تعطیلات نباشید. به ندرت پیش می‌آید در تعطیلات بتوانید بلیط لحظه‌آخری ارزان پیدا کنید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هواپیما بلیط مسافران قطر ایران ترکیه خواب بودجه تعطیلات جهانگردی کشورهای خارجی سفر ارزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلاری کالا از آذربایجان‌غربی به کشورهای خارجی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، عبدالحمید سرتیپی گفت: در ۱۱ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ بیش از یک میلیون تن انواع محصولات تولید شده در داخل استان آذربایجان‌غربی به ارزش نزدیک به ۱۴۸۹ میلیون دلار از گمرکات استان به بازارهای جهانی صادر شده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۱ درصد رشد داشته است.

وی افزود: همچنین در بازه زمانی یاد شده بیش از ۲ میلیون و ۵۴۵ هزار تن انواع کالاهای بازرگانی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون دلار از گمرکات استان به بازرهای جهانی صادر شده است که از لحاظ وزنی ۴۳ درصد نسبت به ۱۱ ماهه ۱۴۰۱ رشد داشته است.

سرتیپی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان بهمن ماه، ۳۶۸ هزار و ۶۲۲ تن انواع کالاهای مورد نیاز کشور به ارزش ۸۳۸ میلیون و ۴۸۹ هزار دلار از گمرکات استان وارد کشور شده است که از لحاظ وزنی ۳۵ درصد و از لحاظ ارزشی ۲۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان‌غربی عنوان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان بهمن ماه ۸۱۰ فقره کارت بازرگانی صادر و ۴۳۳ فقره نیز تمدید گردید که از لحاظ صدور ۵۷ درصد و از لحاظ تمدید ۷۶ درصد افزایش داشته است. همچنین در ۱۱ ماهه سال گذشته ۸۲۹ فقره کارت پیله وری در استان صادر شده است.

سرتیپی بیان کرد: در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ در کل استان ۱۱۲ نوبت انتخابات برای تعیین تکلیف اتحادیه های صنفی استانی برگزار گردید که بیشترین انتخابات با ۳۴ نوبت در شهرستان ارومیه برگزار و دارندگان واحدهای صنفی، خدماتی و تولیدی افراد واجد شرایط را برای سکانداری اتحادیه های صنفی مربوطه برای دوره مدیریتی ۴ ساله انتخاب کردند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888822

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلاری کالا از آذربایجان‌غربی به کشورهای خارجی
  • تولید ارزان‌قیمت الکتروکاتالیست‌هایی برای عرضه هیدروژن سبز
  • ثبات قیمت جهانی طلا همچنان پابرجاست
  • بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت
  • باشگاه استقلال قیمت گذاری شد
  • چطور از آخرین تغییرات قیمت بلیط تورنتو مطلع شویم؟
  • هزینه‌های سفر به هند شامل چه مواردی است؟
  • قیمت جهانی طلا از دلار جلو زد
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۷ فروردین)
  • برای سفرهای خارجی بلیط هواپیما بخرید و ریالی پرداخت کنید