Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، استفان کان، وکیل فرد افشاکننده پولشویی در بانک دانسکه دانمارک روز سه شنبه گفت، رسوایی پولشویی ۲۲۵ میلیارد دلاری در این بانک احتمالا فقط بخشی از واقعیت است و بازپرس‌ها باید بررسی کنند آیا بانک‌های مهم غرب در این ماجرا نقشی داشته اند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفان کان گفت: «دانسکه احتمالا فقط بازیگری کوچک در یک طراحی بزرگ برای انتقال پول از روسیه به غرب بوده است.»

وی گفت: «این ماجرا فقط نوک کوه یخ است و مشکل، بسیار بزرگتر از آن چیزی است که گزارش شده است. ارقام کشف شده به موسسات بزرگ مالی در غرب رفته و هم مقامات آمریکا و هم مقامات دیگر کشور‌ها می‌توانند انتقال این پول‌ها را ردیابی کنند.»

کان هیچ گونه شواهدی برای این ادعا ارائه نکرد.

انتهای پیام/

گزارش رویترز درباره پولشویی بانک دانسکه دانمارک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد جهان آمریکا روسیه فساد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین به دانشگاه «سوربن» رسید
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • (عکس) محتویات عجیب یک صندوق قدیمی در کشتی غرق‌شده
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره چارلز پس از گزارش‌های ضدونقیض
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود