Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@14:31:04 GMT

ملانیا خواستار اخراج معاون بولتون از کاخ سفید شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۳۵۶۷

ملانیا خواستار اخراج معاون بولتون از کاخ سفید شد

بانوی نخست آمریکا خواستار اخراج معاون مشاور امنیت ملی آمریکا از کاخ سفید شد. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۳ بین الملل آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "ملانیا ترامپ" بانوی نخست ایالت متحده خواستار اخراج "میرا ریکادل" معاون "جان بولتون" مشاور امنیت ملی آمریکا شد.

"استیوانی گریشام" سخنگوی بانوی نخست آمریکا طی بیانیه ای اعلام کرد که موضع دفتر بانوی نخست آمریکا در این است که ریکاردل شایستگی خدمت در کاخ سفید را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی بانوی نخست آمریکا جزئیات بیشتری در این باره ارائه نکرد.

از سوی دیگر روزنامه وال استریت ژورنال نوشت که "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا قصد دارد میرا ریکادل را به درخواست همسرش برکنار کند.

بر اساس گزارش های رسانه‌ای، اختلاف میان ملانیا ترامپ و ریکاردل پس از آن تشدید یافت که معاون بولتون با مسئولین دفتر ملانیا در جریان سفر وی به آفریقا به اختلاف خوردند.

همچنین گزارش ها حاکی از آن است که ریکاردل با "جیمز ماتیس" وزیر دفاع آمریکا و تعدادی دیگر از مقامات در پنتاگون اختلاف دارد.

انتهای پیام/.

R36486/P36447/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد

معاون نخست‌وزیر بلژیک در اظهاراتی به اشغال سرزمین‌های فلسطین و قدس شرقی اشاره و تاکید کرد که اشغالگری اراضی فلسطینیان باید پایان یابد.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا به نقل از الجزیره، پترا دو سوتر معاون نخست‌وزیر بلژیک ظهار کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده است که کشور مستقل فلسطین را بدون هیچ قید و شرطی به رسمیت بشناسیم.

از نظر سازمان ملل متحد، سه منطقه کرانه باختری، غزه و بخش غربی شهر قدس، هم اکنون مناطق فلسطینی در اشغال اسرائیل هستند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • سفیر فلسطین خواستار تحریم و اخراج اسرائیل از سازمان ملل
  • اعتراض یوناما به اخراج پناهجویان افغانستانی
  • بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی/اختلاف شدید بین آمریکا و اسرائیل بر سر جنگ غزه
  • رسانه‌ عبری: اختلاف گالانت و نتانیاهو به نقطه اوج رسیده است
  • روانشناسان از سراسر دنیا خواستار اخراج اسرائیل از کمیسیون مقام زن شدند
  • ترامپ خواستار توقف جنگ غزه شد