Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  John Oates ستاره بزرگ موسیقی راک در دهه 80 میلادی، درخواست یک پورشه 365 تمام عیار را داشت و شرکت Emory  هم این اتومبیل را بازسازی کرده و به وی تحویل داد. شرکت Emory MotorSports مسئول اصلی بازسازی اتومبیل Porsche356 بود.

داستان این اتومبیل قدیمی

اتومبیل جدید و بازسازی شده در اصل زندگی را به عنوان یک 356B مدل 1960 آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت Emory  این اتومبیل را به یک سقف جداشونده تجهیز کرده، سقفی که به صورت دستی جدا می‌شود و ظاهر این خودرو را جذاب می‌کند. نسخه ابتدایی خودرو مقداری خوردگی در قسمت جلو و عقب داشت، به همین علت تیم بازسازی، در قسمت دماغه و شیشه جلو طراحی ترکیبی از مدل 356A را ارائه دادند. سپر‌ها 356A همچنین براق‌تر بازسازی شده‌اند. از طرف دیگر صندلی‌ها با پشتی کوتاه، سبک و از چرم رنگی کنیاکی ساخته شده‌اند. میله‌های محافظ داخلی نیز قابلیت جدا شدن دارند.

مشخصات فنی

قدرت این خودرو از موتور Outlaw-4 که مخصوص این اتومبیل ساخته شده به دست می‌آید. ظرفیت 2.4 لیتری، خنک کننده با جریان هوا و چهار سیلندر مشخصاتی است که فاصله زیادی با طراحی 6 سیلندر پورشه‌های مدرن مدل 964 دارد. شمع جرقه‌ای دوقلو به ازای هر سیلندر، کنترل احتراق کامپیوتری و قدرت 200 اسب بخار (149کیلووات) از دیگر مشخصات فنی این اتومبیل هستند. گیربکس دستی 5 سرعته از مدل پورشه 911 گرفته شده و قدرت را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کنند.

این مدل اتومبیل به طور کلی آنچنان امن نیست. سیستم دیفرانسل عقب به همراه شوک‌های قابل تنظیم شرکت Koni هم از خودرو 911 گرفته شده‌اند. ترمز‌های دیسکی چهارچرخ شرکت Ebony به نظر می‌رسد ایست سریعی به این اتوموبیل اسپرت 893 کیلوگرمی بدهند.

در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به این اتومبیل لوکس را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید: فیس‌بوک، اینستاگرام و اسنپ‌چت عامل اصلی افسردگی هستند 

انتهای پیام/

اتومبیل قدیمی و پرطرفدار Porsche 356 را با ظاهری مدرن ببینید +تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختی در نشست کار گروه روابط عمومی‌های شمال غرب کشور که در زنجان برگزار شد، گفت: حوزه رسانه تنومندترین شاخه هر واحد روابط عمومی است و علیرغم اهمیت تمام جوانب کاری در روابط عمومی‌ها، همچنان رسانه مهمترین رکن این نهاد است.

اظهار کرد: نقشه راه روابط عمومی صنعت آب و فاضلاب کشور بر اساس برنامه ریزی برای دست یابی به اهداف تعریف شده طراحی شده است و تمامی استان‌ها در این راستا فعالیت می‌کنند.

وی افزود: کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب، گذر از تنش آبی، تولید محتواهای فاخر و آموزشی از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت‌های دفاتر روابط عمومی در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در سال جاری است.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه برنامه ریزی، قدرت مدیریت، فعال بودن و دانش محوری مهمترین خصوصیات یک روابط عمومی روزآمد محسوب می‌شود گفت: در خصوص حمایت‌های ستادی از روابط‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی کارآمد باید دارای قدرت پیش بینی، تشخیص و جریان سازی بوده و با ترسیم نقشه راه در زمینه‌های مختلف رسانه‌ها را با خود همراه کنند.

بختی با تاکید بر اهمیت مستند سازی در صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: دفاتر روابط عمومی در استان‌ها باید ضمن توسعه اقدامات و افزایش تولیدات در حوزه مستند از استعدادها و ظرفیت‌های بومی که در کشور وجود دارد نیز نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر 6091968

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • عالم غرب مدرن وارد دوران بحران انحطاط خود شده است
  • زرشناس: عالم غرب مدرن وارد دوران بحران انحطاط خود شده است
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد (فیلم)
  • قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد | ویدئو
  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام