Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جشنواره BlizzCon بود که کمپانی Blizzard، سازنده بازی‌هایی از جمله Warcraft و Diablo اعلام کرد که سری بعدی بازی Diablo برای گوشی‌های اندرویدی و iOS به بازار خواهد آمد و نام آن Diablo Immortal خواهد بود. به تازگی کمپانی سازنده این بازی اعلام کرده است که Diablo Immortal به صورت آفلاین قابل بازی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وایات چنگ، مسئول گروه طراحی بازی Diablo Immortal طی مصاحبه‌ای در جشنواره BlizzCon تأیید کرده است که این بازی در حالت آفلاین اجرا نمی‌شود و بازی به کاربران اجازه نخواهد داد بدون اتصال به اینترنت وارد این بازی شوند. گیمرها می‌توانند این بازی را تا مقداری به صورت انفرادی جلو ببرند اما ادامه بازی تنها در حالتی امکان‌پذیر خواهد بود که اتصال اینترنت وجود داشته باشد. البته این خبر چندان غافلگیرکننده نیست چرا که این روزها بسیاری از بازی‌های موبایلی نیاز به اتصال اینترنت دارند.

بخشی از این بازی به گونه‌ای توسعه داده شده که به صورت گسترده‌ای مالتی‌پلیر یعنی چند نفره بازی کردن حیاتی است. وقتی که شخصیت یک گیمر در جهان بازی می‌گردد، ممکن است به گیمرهای دیگر برخورد کند و با کمک یکدیگر در آن محیط شیاطین بازی را بکشند و در نهایت یک گروه را تشکیل دهند. در این بازی المان‌های اجتماعی از جمله Battle هم وجود دارد.

گفتنی است، بازی کردن این بازی سبک RPG در جشنواره BlizzCon برای کاربران به صورت دمو آزاد بود و افرادی که آن را تجربه کردند واکنش خوبی نسبت به آن نشان دادند. حال باید منتظر عرضه آن ماند تا شاهد تغییرات دنیای بازی‌های موبایلی با Diablo Immortal باشیم.

بیشتر بخوانید: بازی Diablo Immortal برای موبایل معرفی شد +تصاویر

انتهای پیام/

Diablo Immortal فقط نسخه آنلاین دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بعد از برگزاری جلسه اولیه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی، اعتراض‌هایی به نحوه انتخاب رئیس و دبیر کمیسیون مطرح شد. 

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی مدعی شد که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است: "طبق آیین‌نامه باید همه اعضای کمیسیون حضور فیزیکی داشته باشند و به‌صورت آنلاین نمی‌توانند رای بدهند اما آقای کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به‌صورت آنلاین رای دادند و یکی از بزرگترین تخلفات هم این بود که آقای تفتیان تماس گرفتند و رای آقای قنبرزاده را گرفتند."

در پی این اعتراض امروز پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اشاره کرد که این انتخابات تکرار خواهد شد: "ما هر چیزی که وزارت برای ما ابلاغ کند مبنی بر لغو یا تأیید، انجام می‌دهیم. شکل برگزاری کمیسیون مشکل نداشته است، اما دو نفر در جلسه به‌صورت آنلاین حضور داشتند و نماینده وزارت هم گفت که ایرادی ندارد آنها رأی بدهند. در آیین‌نامه آمده است که جلسه با دو سوم اعضا تشکیل شود که این اتفاق رخ داده. رأی‌گیری هم دو بار انجام شد که تکرار این رأی‌گیری به دلیل ناآگاهی ورزشکاران بوده است. به هر حال تصمیم بر آن شده است که انتخابات کمیسیون ورزشکاران برای انتخاب نفرات حاضر در مجمع، مجدداً انجام شود."

از آنجایی که انتخابات فدراسیون دوومیدانی به زودی برگزار می‌شود، انتخاب اعضای کمیسیون ورزشکاران از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید در جلسه بعدی ورزشکارانی که می‌توانند در انتخابات حاضر باشند نیز معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • اینترنت کوانتومی و توسعه فناوری دسترسی رادیویی باز؛ پروژه‌های پرچمدار ستاد اتصال‌پذیری
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه می‌یابد
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه خواهد یافت
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟