Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - چابهار- ايرنا - تفاهم نامه همکاري صندوق کارآفريني اميد و بخش خصوصي `شرکت مکران ساحل آرامش` در راستاي ساماندهي و حمايت از پرورش، توليد و فرآوري شترمرغ در پيکره هفت منطقه آزاد چابهار منعقد شد.

مديرعامل صندوق کارآفريني اميد کشور سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: تفاهم نامه پرورش شترمرغ براي ايجاد اشتغال بيش از هزار خانوار در منطقه آزاد چابهار توسط صندوق کارآفريني و بخش خصوصي منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصغر نورالله زاده افزود: براساس اين تفاهم نامه به هزار خانوار از روستاييان سطح شهرها و روستاهاي مختلف استان سيستان و بلوچستان تسهيلات کم بهره پرداخت مي شود.
وي بيان کرد: در فاز نخست اين تفاهم نامه 250 خانوار براي دريافت تسهيلات 12 ميليون توماني با بهره صفر درصد به صندوق کارآفريني اميد معرفي مي شوند.
مديرعامل صندوق کارآفريني اميد کشور ادامه داد: در بخش ديگري از اين تفاهم نامه آمده است به هر خانوار 20 قطعه جوجه و غذاي 6 ماهه شترمرغ تحويل و شرکت مکران ساحل آرامش پس از 6 ماه با نرخ مصوب از آنان خريداري مي ‌کند.
وي تصريح کرد: به خانوارهايي که در امر پرورش و پرواربندي شترمرغ مشارکت مي کنند توسط صندوق کارآفريني اميد سيستان و بلوچستان تسهيلات 12 ميليون توماني بدون بهره با تنفس 2 ساله پرداخت مي شود.
نوراله زاده افزود: خانوارهايي که جوجه شترمرغ جهت پرورش تحويل مي گيرند توسط کارشناسان جهاد کشاورزي سيستان و بلوچستان آموزش هاي لازم را فرا مي گيرند.
وي گفت: 70 درصد شترمرغ فرآوري شده به ‌صورت پوست و روغن به اروپا بويژه کشورهاي اسکانديناوي و حاشيه خليج‌ فارس صادر مي شود.
مديرعامل صندوق کارآفريني اميد کشور اظهار داشت: در اين طرح 24 هزار قطعه شترمرغ در سال پرورش داده مي شوند که بيش از 12 ميليارد تومان ميزان سرمايه گذاري اين طرح است.
به گزارش ايرنا، مديرعامل صندوق کارآفريني اميد، رئيس هيات مديره صندوق کارآفريني اميد، رئيس مرکز فرش ملي ايران، رئيس فراکسيون فرش و نماينده مردم زنجان در مجلس شوراي اسلامي و شماري از مديران منطقه آزاد از طرح هاي اشتغالزاي پرورش شتر مرغ، ساخت عروسک و اسباب بازي تيس، مجتمع بوم گردي دُربلوچ، توليد آب رادياتور و پلاستيک منطقه آزاد چابهار ديدن و در همايش فرش دستباف ايران شرکت کردند.
همايش فرش دستباف ايران به مدت 2 روز در منطقه آزاد چابهار در حال برگزاري است.
3043**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد تخلفات مالی کارمندان

تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد و دبیر هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری به منظور شناسایی و مقابله با تخلفات مالی کارمندان دولت منعقد شد.

به گزارش ایسنا، وزارت اقتصاد اعلام کرد: کارمندان دولت که در هیات های رسیدگی به تخلفات کارکنان اداری به جرایم مالی و جرایم منشا پولشویی محکوم و رای قطعی گرفته‌اند به عنوان اشخاص پرریسک، تحت مراقبت و در صورت لزوم تحت محدودیت‌های اشخاص مظنون به پولشویی قرار خواهند گرفت و از طرف دیگر اشخاص مظنون، متهم یا مرتکب تخلفات مالی و پولشویی  شده‌اند از طرف مرکز اطلاعات مالی به هیات‌عالی نظارت بر تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

به منظور شناسایی و مبارزه موثر و اثربخش‌تر با مفاسد و تخلفات اداری کارکنان دولت، تفاهم‌نامه‌ همکاری و تبادل اطلاعات به امضای هادی خانی، معاون وزیر اقتصاد و رئیس مرکز اطلاعات مالی و علی دستافر، دبیر هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری در آخرین روز اداری سال ۱۴۰۲ منعقد شد.

هدف از این تفاهم‌نامه شناسایی کامل‌تر و دقیق‌تر و همچنین رسیدگی موثرتر به جرایم و تخلفات کارکنان دولت در ارتباط با مفاسد مالی و پولشویی است که از طریق تبادل اطلاعات کارمندان دولت که مظنون، متهم یا مرتکب تخلفات مالی و پولشویی هستند انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مانور ستاد تسهیلات سفر چابهار برگزارشد
  • بارندگی در پایین دست سد زیردان و پیشین چابهار بیشتر از ۲ برابر متوسط سالانه بود
  • رصد تخلفات مالی کارمندان
  • تفاهم‌نامه همکاری با شرکت عمران شهر جدید علوی منعقد شد
  • اشتغالزایی صندوق امید برای بیش از ۶ هزار نفر در استان اصفهان
  • اشتغالزایی صندوق امید برای بیش از ۶ هزار نفر در استان
  • جایگاه‌های عرضه سوخت با کارت آزاد تعیین شد
  • افزایش همکاری‌های علمی ایران و افغانستان
  • حمایت از زندانیان ایرانی در خارج از کشور
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری و دانشگاه‌های رفسنجان