Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@23:32:03 GMT

رد اتهام به عادل فردوسی پور

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۴۱۱۵

رد اتهام به عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور در برنامه «نود» که این هفته  روی آنتن رفت ذهنیت متفاوتی را متبادر کرد.

عادل فردوسی پور بعد از بازگشت از غیبت چند هفته ای اش هفته گذشته برنامه ای محتاط را روی آنتن برد اما دو شب پیش او مثل همیشه برنامه اش را از زوایای مختلف جذاب و جنجالی کرد به طوری که به یکباره برنامه به روزهای اوجش نزدیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اگرچه به نظر بسیاری در خصوص انتخاب سوال برنامه اش بدسلیقه گی کرد و در حقیقت رقابتی را میان بازیکنان یک تیم ایجاد کرد در حالی که تمام بازیکنان تیم پرسپولیس در فقیرترین روزها به لحاظ بازیکن در رسیدن این تیم به فینال جام باشگاه های آسیا بهترین بودند اما باید گفت عادل فردوسی پور با انتقاد از عدم حضور کارلوس کیروش در روز مسابقه فینال بالاخره لب به انتقاد از سرمربی تیم ملی گشود تا ثابت کند مرد همیشه طرفدار کارلوس کیروش نیست اگرچه او در تمام این ادوار همه جانبه از سرمربی تیم ملی فوتبال حمایت کرد و در واقع وظیفه رسانه ای اش را با یک حمایت ملی ثابت کرد اما این هفته و در روزی که بسیاری از مقامات فوتبال دنیا در ورزشگاه آزادی حضور داشتند، غیبت کیروش را غیر حرفه ای خواند تا از همیشه طرفدار کیروش بودن رد اتهام شود.

پرداختن به موضوعات مختلف از جمله لغو بازی استقلال و پدیده و تغییر زمان های برگزاری مسابقات و... نقاط عطف برنامه «نود» این هفته بود که می توان گفت عادل به دنبال بازگشت روزهای اوج است.

فراموش نکنیم برنامه نود تنها به دلیل نگاه بی طرفش تا امروز ماندگار است حتی اگر در گوشه ایی از برنامه با منطق ثابت کند خوشحالی استقلالی ها از شکست پرسپولیس در فینال جام باشگاه های آسیا امری کاملا طبیعی و در همه جای دنیا مرسوم است.

نود زنده می ماند اگر روند همیشگی اش دستخوش خیلی از تفکرات و سفارشات و تاملات نشود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی جام باشگاه های آسیا رسانه سرمربی تیم ملی سرمربی تیم ملی فوتبال مجتبي احمدي پيروز قهرماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج ۴۲۴ میلیارد تومان نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه گفت: در هفته کاری که گذشت صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد خروج نقدینگی ۴۲۴ میلیارد تومانی بودند در حالی که بازار سهام شاهد خروج ۲ هزار و ۸۷۵ میلیارد تومان پول افراد حقیقی بود.

او افزود: در این هفته کاری صندوق‌های با درآمد ثابت سه روز یعنی دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه به ترتیب ۸۹ میلیارد تومان، ۱۵۴ میلیارد تومان و ۵۹۲ میلیارد تومان شاهد ورود نقدینگی بودند. روز‌های شنبه و یکشنبه نیز به ترتیب هزار و ۷۸ میلیارد تومان و ۱۸۱ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی‌ها از این صندوق‌ها ثبت شد.

گفتنی است، طبق مصوبات سازمان بورس، صندوق‌های درآمد ثابت موظف هستند که حداقل ۷۵ درصد از دارایی خود را به اوراق بهادار با درآمد ثابت، گواهی سپرده بانکی و سپرده بانکی اختصاص دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • عکسی خاص از علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی پور (عکس)
  • امضای پیراهن های نوستالژیک توسط عادل فردوسی پور / فیلم
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • خروج ۴۲۴ میلیارد تومان نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری با عادل فردوسی‌پور
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری کنار عادل فردوسی‌پور