Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت Ebony اخیرا اتومبیل دهه هشتادی پورشه را بازسازی و آن را به یک خودروی اسپورت تبدیل کرده است.

به گزارش شریان نیوز،  John Oates ستاره بزرگ موسیقی راک در دهه 80 میلادی، درخواست یک پورشه 365 تمام عیار را داشت و شرکت Emory  هم این اتومبیل را بازسازی کرده و به وی تحویل داد. شرکت Emory MotorSports مسئول اصلی بازسازی اتومبیل Porsche356 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان این اتومبیل قدیمی

اتومبیل جدید و بازسازی شده در اصل زندگی را به عنوان یک 356B مدل 1960 آغاز کرد. شرکت Emory  این اتومبیل را به یک سقف جداشونده تجهیز کرده، سقفی که به صورت دستی جدا می‌شود و ظاهر این خودرو را جذاب می‌کند. نسخه ابتدایی خودرو مقداری خوردگی در قسمت جلو و عقب داشت، به همین علت تیم بازسازی، در قسمت دماغه و شیشه جلو طراحی ترکیبی از مدل 356A را ارائه دادند. سپر‌ها 356A همچنین براق‌تر بازسازی شده‌اند. از طرف دیگر صندلی‌ها با پشتی کوتاه، سبک و از چرم رنگی کنیاکی ساخته شده‌اند. میله‌های محافظ داخلی نیز قابلیت جدا شدن دارند.

مشخصات فنی

قدرت این خودرو از موتور Outlaw-4 که مخصوص این اتومبیل ساخته شده به دست می‌آید. ظرفیت 2.4 لیتری، خنک کننده با جریان هوا و چهار سیلندر مشخصاتی است که فاصله زیادی با طراحی 6 سیلندر پورشه‌های مدرن مدل 964 دارد. شمع جرقه‌ای دوقلو به ازای هر سیلندر، کنترل احتراق کامپیوتری و قدرت 200 اسب بخار (149کیلووات) از دیگر مشخصات فنی این اتومبیل هستند. گیربکس دستی 5 سرعته از مدل پورشه 911 گرفته شده و قدرت را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کنند.

این مدل اتومبیل به طور کلی آنچنان امن نیست. سیستم دیفرانسل عقب به همراه شوک‌های قابل تنظیم شرکت Koni هم از خودرو 911 گرفته شده‌اند. ترمز‌های دیسکی چهارچرخ شرکت Ebony به نظر می‌رسد ایست سریعی به این اتوموبیل اسپرت 893 کیلوگرمی بدهند.

در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به این اتومبیل لوکس را مشاهده کنید:

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایکان توربو جی تی 2025 قدرتمندترین پورشه تمام دوران (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پورشه 917 فقط 37 دستگاه در جهان (عکس)
  • چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟
  • پورشه 911 وقتی الهام بخش طراحی یک ربات شود (عکس)
  • تایکان توربو جی تی 2025 قدرتمندترین پورشه تمام دوران (عکس)
  • لونر-پورشه میکست ؛ اگر تصور می کنید فناوری هیبرید در خودرو یک رویداد جدید است! (+تصاویر)
  • لونر-پورشه میکست ؛ اگر تصور می کنید فناوری هیبرید در خودرو جدید است! (+تصاویر)
  • اختلاف آمریکا و اسراییل ظاهری است/اولویت نتانیاهو ادامه جنگ است
  • علت شکستن خود به خودی شیشه خودرو و ترمیم آن
  • رونالدو با سفینه فضایی‌اش پز داد! (عکس)‏
  • (تصاویر) آئودی Q۶ ئی‌ترون؛ قدرت پورشه در یک شاسی‌بلند خانوادگی!