Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضبط فصل دوم فیلم مسابقه «رالی ایرانی» به کارگردانی آرش معیریان و با اجرای فرزاد حسنی در جزیره قشم به پایان رسید.

به گزارش شریان نیوز، ضبط فصل دوم فیلم مسابقه «رالی ایرانی» که پس از شش سال به کارگردانی آرش معیریان در شمال کشور کلید خورد، با اجرای فرزاد حسنی در جزیره قشم ادامه پیدا کرد و پس از ضبط در چندین لوکیشن به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

چهره‌های متفاوتی در این فصل به عنوان شرکت کننده حضور داشتند و شرکت کنندگان نسبت به فصل اول افزایش پیدا کرده اند. همچنین تفاوت این فصل با فصل گذشته در آن است که این بار برای عبور از هر مرحله و ورود به مرحله بعد گروه های شرکت کننده، یک گروه را به انتخاب خود حذف می کنند.

از جمله این چهره ها می توان به کامبیز دیرباز، کامران تفتی، نیوشا ضیغمی، ترلان پروانه، سیاوش خیرابی، نیما شاهرخ شاهی، امیرعباس گلاب، متین ستوده، سمیرا حسینی، فردین ناجی و امیرحسین رستمی اشاره کرد.

ضمن اینکه بهناز شفیعی اولین بانوی موتور ریس ایران و همچنین سالی بسمه بازیگر و کارگردان جوان لبنانی نیز در کار حضور داشته اند. «رالی ایرانی۲» با شور و هیجان و جذابیت های بیشتری نسبت به فصل اول همراه است و از ماشین بازی گرفته تا فعالیت های اکشن در لنج های سواحل خلیج فارس در آن به چشم می خورد.

این فیلم مسابقه برای پخش در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی آرش معیریان تولید می شود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی ضیغمی گفت: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده هفته آینده خودروهای وارداتی از جمله خودروهای برقی در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شود.

چند هزار خودروی وارداتی در گمرکات دپو شده؟ ۵۰ هزار یا ۱۳ هزار؟!

ضیغمی افزود: تا زمانی که سامانه عرضه خودروهای برقی آماده شود، خودروهای برقی در همان سامانه اصلی عرضه خواهد شد. بنابراین در اولین عرضه خودروهای وارداتی در سال جاری، خودروهای برقی نیز عرضه می‌شود.

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور کد خبر 848587 برچسب‌ها واردات خودرو خودروی برقی خبر مهم بازار خودرو خودرو

دیگر خبرها

  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • ۱۷ نقطه از گلستان میزبان برنامه‌های دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی است
  • اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند