Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-16@19:26:47 GMT

عصبانیت برانکو از برنامه‌ریزی سازمان لیگ

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۴۳۳۱

سرمربی پرسپولیس از برنامه ریزی جدید سازمان لیگ فوتبال ایران برای بازی های معوقه تیمش حسابی آشفته‌شد.به گزارش بلاغ،خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران زمان دیدار معوقه پرسپولیس مقابل پیکان تهران را ۲۸ آبان ماه اعلام کرده است. تاریخ جدیدی که حسابی برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان را آشفته کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شب گذشته مسئولان پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ را که برای استراحت به کرواسی رفته است در جریان این موضوع قرار داده اند.
خبری که فریادهای سرمربی معمولا آرام پرسپولیس را به همراه داشته است. او اعلام کرده است هیچ تمایلی به زیر بار رفتن این موضوع ندارد اما چاره ای هم جز پذیرش این موضوع ندارد.

سرمربی کروات پرسپولیس پیش از این اعلام کرده بود حاضر نیست بدون بازیکنان ملی پوش خود به میدان برود اما حالا چاره ای جز رویارویی با خودروسازان در غیاب علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و بشار رسن ندارد.

برانکو ایوانکوویچ در حالی باید تیمش را برای دیدار دوشنبه هفته آینده مقابل پیکان آماده کند که خود و دستیارانش یکشنبه صبح به تهران می رسند.

عصبانیت بی سابقه برانکو به حدی بوده است که سایر صحبت های مسئولان باشگاه با وی بیان نشده است و مکالمه بین آنها خیلی کوتاه به پایان رسیده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد

 آیت‌الله مصطفی محامی   در دیدار با رئیس و جمعی از معاونان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دارای چند محور مهم کاری است که نیازمند عقلانیت و تدبیر، همت و پیگیری و نیز دقت نظر است.

وی افزود: بخش اول کار آمایش نیازهای سیستان و بلوچستان تهیه جدول نیازمندی‌ها و سپس پیگیری برای جذب بودجه است که البته هر کدام از این کارها سخت و نیازمند تلاش و همت است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: خوشبختانه در چند سال گذشته بر اساس تعاملات و همکاری خوب مسوولان استانی، عنایت رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور وضعیت اختصاص بودجه خوب بوده اما نیاز ما بیشتر از این‌هاست.

آیت الله محامی ادامه داد: محور دوم کار توزیع عادلانه بودجه در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان است که معیار توزیع می‌تواند نیازمندی، تاثیرگذاری پروژه و توان دستگاه در اجرای پروژه باشد و در این جهت نیازمند عقلانیت و تدبیر هستیم که در رشد و آینده استان بسیار مهم است چرا که گاهی دوستان تلاش کرده و بودجه‌هایی هم به استان می‌آید اما هدر می‌رود و از این قبیل پروژه‌ها در سطح استان مشاهده می‌کنیم.

وی گفت: امیدواریم نتیجه خدمات و زحمات دستگاه‌های مختلف در زندگی مردم لمس شود و مردم نتیجه این زحمات را در سفره خود احساس کنند و عامل امیدواری بیشتر آن‌ها به خدمات بیشتر مسوولان است و مسوولان باید با کار خود در میان مردم امید آفرینی کنند نه اینکه تنها حرف بزنند و البته واقعیات هم باید به طور دقیق برای مردم بیان شود و بزرگنمایی صورت نگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با مشارکت بخش خصوصی
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با رفع موانع همکاری بخش خصوصی
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • نوسانات بازار ارز و طلا زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • خواسته مهم اوسمار از درویش برای فصل بعد | این اتفاق نباید تکرار شود