Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام رئیس شورای شهر نکا، جلسه فوق‌العاده بررسی استعفای شهردار نکا با حضور شهردار و خبرنگاران در دفتر شورا برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، غلام آرست در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به لغو دو جلسه پیشین شورای اسلامی شهر نکا در هفته جاری با موضوع بررسی استعفای شهردار نکا به علت عدم حضور برخی از اعضا، اظهار کرد: سومین جلسه شورا در این زمینه در امروز چهارشنبه 23 آبان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در این جلسه که با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود، از شهردار نکا نیز برای حضور در نشست و پاسخگویی در این راستا به نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر دعوت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر نکا خاطرنشان کرد: پیش از این دو جلسه در روزهای یکشنبه و دوشنبه همین هفته برنامه‌ریزی شد که غیبت برخی از اعضا سبب لغو و انتقال زمان برگزاری آن به تاریخ دیگری شد.

این مسئول اضافه کرد: شورای اسلامی شهر نکا به منظور انجام وظیفه ذاتی خود تلاش دارد تا مدت زمان بلاتکلیفی شهرداری این شهر را در موضوع بررسی استعفای شهردار در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام مطلوب برای شهروندان برساند.

باتوجه به رأی منفی و رد صورتجلسه و مصوبات جلسه هشتم آبان ماه شورای اسلامی شهر نکا از سوی هیئت انطباق شهرستان و همچنین لغو دو جلسه قبلی شورای شهر نکا در این زمینه، زمزمه‌ها از افزایش احتمال عدم حضور اعضای غایب در جلسات قبلی در جلسه روز چهارشنبه حکایت دارد.

اینکه شنیده‌ها تا چه اندازه‌ای به واقعیت تبدیل می‌شود را باید تا برگزاری جلسه روز چهارشنبه به انتظار نشست اما باتوجه به مفاد قانون، شورای اسلامی شهر تنها 10 روز از اعلام نظر هیئت انطباق شهرستان فرصت دارد تا درمورد آن با تشکیل جلسه قانونی تصمیم‌گیری کرده و اعتراض محتمل را به این هیئت ابلاغ کند.

همین امر نیز گمانه‌زنی‌ها مبنی بر تلاش برخی از اعضای شورای شهر نکا برای وقت کشی در این زمینه و ناتوان گذاشتن شورا در راستای تشکیل جلسه و رسیدگی به موضوع را افزایش داده است.

در هر صورت باید تا برگزاری جلسه سوم منتظر ماند که آیا این گمانه‌زنی به حقیقت می‌پیوندد یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند