Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-سلطان سکه به دار مجازات آویخته شد،تامین مواد اولیه مهمترین مشکل قطعه سازان، مرکل نیز خواستار تشکیل ارتش مشترک اروپایی شد،سازمان ملل خواستار برقراری آتش بس در الحُدیده شد و رژیم صهیونیستی از شلیک 460 موشک به سرزمین های اشغالی خبر داد ازمهمترین خبرهای 12 ساعت گذشته ایرنا بود.

اخبار داخلی
*********
تهران-سحرگاه امروز چهارشنبه حکم وحید مظلومین فرزند حبیب‌اله و محمداسماعیل قاسمی فرزند غلامعلی که به جرم افسادفی‌الارض از طریق تشکیل شبکه فساد اخلال در نظام اقتصادی و ارزی و پولی کشور با انجام معاملات غیرقانونی و غیرمجاز و قاچاق عمده و کلان ارز و سکه به اعدام محکوم شده بودند، به اجرا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ساری-رئیس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان شهرستان آمل گفت که تداوم بارش برف طی 24 ساعت گذشته باعث مشکلاتی برای تردد وسایط نقلیه به ویژه خودروهای بدون زنجیر چرخ در گردنه های کوهستانی جاده هراز شد.

شیراز-نخستین کنگره بین المللی سلامت برای صلح شامگاه سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان، صاحب نظران و استادان دانشگاه در شیراز گشایش یافت.

شیراز-پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش و کاشی، سرامیک و سنگ های تزئینی و همچنین دومین نمایشگاه تخصصی قهوه و صنایع وابسته به آن شامگاه سه شنبه در شیراز آغاز به کار کرد.

زاهدان-رئیس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: سالانه 400 تن فرش دستباف در ایران تولید و بیش از 80 درصد آن به کشورهای مختلف دنیا صادر می شود.

اصفهان-معاون هماهنگی و برنامه ریزی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: حضور بانوان در ورزشگاه ها برای تماشای مسابقات فوتبال، موضوعی قابل حل است و ما در تلاشیم تا آن را در مسیر درست خود پیش ببریم.

زاهدان-مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور مناطق کمتر توسعه یافته کشور گفت: در سند چشم انداز و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به برچیدن محرومیت ها توجه شده و در چهل سال اخیر اقدامات ارزشمندی انجام گرفته، اما کمبودها در مباحث آموزشی به شدت احساس می شود.

گنبدکاووس-مدیرکل موزه‌ ها و اموال منقول تاریخی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با اشاره به فعال بودن 650 موزه در سراسر کشور گفت: تعداد موزه ها تا پایان دولت دوازدهم (سال 1400) به هزار باب افزایش می یابد.

تهران-«علی اکبر یوسفی» فرنگی کار 130 کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی این وزن در پیکارهای قهرمانی زیر 23 سال جهان در رومانی مدال برنز گرفت و «میثم دلخانی» در وزن 63 کیلوگرم به مقام پنجم بسنده کرد.

تهران-شماری از دست اندرکاران صنعت قطعه سازی یکی از مهمترین مشکلات خود را تامین مواد اولیه عنوان کردند و تسهیل مبادی دسترسی به این مواد مانند رفع موانع گمرکی را خواستارند.

اخبار خارجی
*********
تهران-شبکه ان.بی.سی گزارش داد: «جان کلی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید ممکن است به دلیل اختلاف با «ملانیا ترامپ» همسر رئیس جمهوری آمریکا و «جان بولتون» مشاور امنیت ملی به زودی سمتش را ترک کند.

لندن-حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی با اشاره به معافیت برخی خریداران نفت ایران ازسوی آمریکا اظهار داشت: این کشور نتوانسته در اعمال تحریم های یکپارچه علیه ایران اجماع جهانی به دست آورد.

تهران-شهرک نشینان صهیونیستی در جنوب سرزمین های اشغالی سه شنبه شب علیه اعلام آتش بس میان نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

مسکو-نخست وزیر روسیه اعلام کرد: درصورتی که سرمایه داران تحریم شده روس نتوانند در مجمع جهانی اقتصاد در داووس شرکت کنند ممکن است مقامات این کشور نیز در این نشست شرکت نکنند.

تهران-ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 460 فروند موشک از غزه به سوی سرزمین های اشغالی پرتاپ شده است.

لندن-گزارش‌های تائید نشده حاکی است که انگلیس و اتحادیه اروپا بر سر پیش‌نویس توافقنامه خروج لندن از اتحادیه اروپا به نتیجه رسیده‌اند.

تهران-«آنگلامرکل» صدراعظم آلمان به تبعیت از «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری فرانسه خواستار تشکیل ارتش مشترک اروپایی شد.

نیویورک-سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که پس از حدود 30 روز غیب در نشست خبری حاضر شده بود نشان داد همچون سایر مقامات کاخ سفید برای دفاع از رژیم صهیونیستی باید شخصا حضور یابد و زیر بار هرگونه محکوم کردن کشتار فلسطینیان هم نرود.

تهران-«رام بن بارک» معاون سابق موساد سه شنبه شب در واکنش به درگیری میان نیروهای مقاومت فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل در وضعیت بدی است.

تهران-بازرسان اتحادیه اروپا اعلام کردند که درخصوص سرنوشت کمک مالی 1.1 میلیارد یورویی این اتحادیه به ترکیه برای کمک به آوارگان سوری مستقر در این کشور تحقیق می کنند.

تهران-«ریک پری» وزیر انرژی آمریکا در جریان سفر به کشورهای شرق اروپا گفت که روسیه در طول تاریخ از انرژی به عنوان سلاحی قهرآمیز استفاده کرده است و این روند درحال حاضر نیز تداوم دارد.

تهران-دفتر «ملانیا ترامپ» همسر رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که وی خواستار اخراج معاون جان بولتون مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ از سمتش شده است.

تهران-سنای آمریکا طی هفته های آینده در مورد مصوبه ای برای مجازات عربستان به دلیل جنگ علیه یمن و قتل «جمال خاشقچی» رای گیری خواهد کرد.

تهران-یک شهروند سعودی به اتهام مخالفت با حکام آل سعود و نافرمانی در منطقه حائل در شمال غرب عربستان اعدام شد.

تهران-«ایهود باراک» نخست وزیر و وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به اعلام آتش بس با غزه گفت: درماندگی بنیامین نتانیاهو کاملا آشکار شده است.

نیویورک-نماینده کویت در سازمان ملل متحد پس از نشست غیر رسمی درباره تجاوزات اخیر صهیونیست ها به غزه گفت: شورای امنیت با وجود برگزاری چندین جلسه درباره غزه، هنوز به راه حلی نرسیده است.

تهران-«مارک لوکوک» معاون دبیرکل سازمان ملل خواستار اجرای آتش بس در شهر الحدیده یمن شد.
شبک**1392

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مهمترين عناوين خبري اخبار8تا8

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم

بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی، از اواخر وقت دوشنبه تا چهارشنبه، باران، رگبار و رعدوبرق و تگرگ، در نواحی کوهستانی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه باران و برف و احتمال کولاک، باد شدید، کاهش دما بین ۵ تا ۸ درجه در استان سمنان پیش بینی می شود .

 از روز سه شنبه تا پنج شنبه، احتمال رواناب و سیلاب، احتمال خسارت سرمازدگی و تگرگ در بخش کشاورزی وجود دارد و به همین منظور در این مدت هشدار نارنجی هواشناسی در بخش کشاورزی هم اعلام شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد
  • عناوین روزنامه‌های روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است