Web Analytics Made Easy - Statcounter

او ظریف را «قهرمان پوشالی» خوانده و گفته که «باید ظریف به عنوان مجرم در اتخاذ اظهارات مختلف علیه امنیت ملی تحت تعقیب دستگاه‌های امنیتی بخصوص دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی قرار گیرد.» کریمی قدوسی کسی است که تابستان امسال با ادعای غیر قابل باور «جمع‌آوری اطلاعات از کف خیابان»، ادعای دوتابعیتی بودن رئیس جمهوری و مقامات دولتی را مطرح کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا سؤال اینجاست او چطور به جای توضیح درباره آن اتهامات تکذیب شده خود که بارها مورد استناد مقامات خارجی قرار گرفته بود، به طرح ادعاهای جدید علیه ظریف پرداخته است؟ کریمی قدوسی ماه‌هاست که توضیح نداده چطور و چگونه اطلاعات فوق محرمانه 210 مدیر دوتابعیتی را به دست آورده است که ادعا می‌کند، از طریق «فراخوان عمومی» و «از کف خیابان» جمع‌آوری کرده است؟

با این تفاسیر به نظر نمی‌رسد که استاندارد این دست رسانه‌ها و افراد در تعریف «منافع ملی» و «آتو به دشمن» آنچنان هم عادلانه و منصفانه باشد. این در حالی است که علیرضا رحیمی، عضو هیأت رئیسه و کمیسیون امنیت ملی مجلس در کنایه‌ای به ادعاهای کریمی قدوسی در حساب شخصی توئیتر خود نوشت: «نماینده‌ای که به دلیل افشای اسناد طبقه‌بندی وزارت اطلاعات در مجلس هنوز (با توهم مصونیتش) به مراجع امنیتی و قضایی پاسخگو نبوده، برای واقعیتی تلخ در سخنان دکتر ظریف مدعی وی شده است!! ظریف گوشه‌ای از پشت پرده مخالفت‌ها با FATF و لوایح چهارگانه را عیان ساخته شما چرا برآشفته شده‌اید؟»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کریمی قدوسی پولشویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد.

روز گذشته، جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.»

بلافاصله پس از انتشار این توئیت، فعالان سیاسی و رسانه‌ای از این نماینده مجلس انتقاد کردند اما، او بازهم در توئیت با هشتگ اقتدار ایران نوشت: «در صورت اذن تا انجام اولین آزمایش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر یک هفته فاصله می‌باشد.»

در همین راستا، علی قلهکی هم در پاسخ به این نماینده مجلس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: موشک قاره پیما با برد ۱۲ هزار کیلومتر، فقط برای حمل کلاهک هسته‌ای است، اینکه دانش ساخت آن را داریم یا نه به کنار، ولی تمامی مواضع اخیر شما پیوست گزارش آژانس انرژی اتمی علیه کشور می‌شود! چه اذنی بیاید چه اذنی نیاید...

دیگر خبرها

  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • فیلم کامل ادعای کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای | اروپایی‌ها دست و پاشون را جمع کنند!
  • فیلم کامل ادعای تهدیدآمیز کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای
  • توضیح یک مقام درباره ساخت بمب اتمی در یک هفته
  • توضیحات کریمی قدوسی درباره توئیت جنجالی خود برای ساخت بمب اتمی در طول یک هفته
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم، اما خدا جای حق نشسته
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • ادعای خبرساز کریمی قدوسی