Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:41:26 GMT

لحظه بلعیده شدن زن جوان توسط گودال پیاده رو! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۴۶۹۵

لحظه بلعیده شدن زن جوان توسط گودال پیاده رو! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از اوقات نکات ایمنی در ساخت و سازهای شهری لحاظ نشده که این مانند آن است که شما جانتان را در کف دست خود گرفته اید و در بیرون از خانه قدم می زنید. مانند اتفاقی که به تازگی برای یک زن جوان چینی در یکی از پیاده روهای این کشور رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه که در تاریخ 11 نوامبر در پیاده روی یکی از خیابان های شهر "لانژو"، مرکز استان گانسو چین رخ داد، این زن بصورت وحشتناکی توسط یک گودال بزرگ که ناگهان در پیاده رو ایجاد شد، بلعیده شد.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده، دو عابر پیاده را در حالی که با سرعت در حال عبور از پیاده روی خیابان هستند و دهها نفر دیگر در چند متری آنها در ایستگاه اتوبوس ایستاده اند، نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می شود که ناگهان در کف پیاده رو یک گودال بزرگ ایجاد می شود و یک عابر پیاده زن را می بلعد.

حاضران در حالی که دچار ترس و وحشت شده بودند، به طرف گودال دویدند و تلاش کردند تا جان این زن را نجات دهند اما به دلیل عمق زیاد گودال موفق به این کار نشدند. پس از این حادثه ماموران آتش نشانی و پلیس در محل حاضر شدند و توانستند زن جوان را نجات دهند. گفته می شود در این حادثه این عابر پیاده دچار جراحت سطحی شده است. هنوز علت دقیق ایجاد این گودال بزرگ مشخص نشده است.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که ایجاد گودال در خیابان های چین حادثه ساز می شود. ماه پیش وقوع یک حادثه مشابه در استان "سی چوان" چین موجب مرگ یک زوج جوان شد. این اتفاق تلخ در حالی رخ داد که تنها چهار روز از ازدواج این زوج جوان می گذشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

فرار از مرگ معجزه آسای زن جوان در حادثه گودال پیاده رو!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین وحشتناک ترین ها چین حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اوایل فروردین ماه امسال، کارکنان بیمارستان سوانح سوختگی بیمارستان شهید مطهری از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مرگ مشکوک یک مادر و پسر جوان را گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی زبده  از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پای در سردخانه گذاشتند و با جسد زن و پسر جوانی مواجه شدند که براثر سوختگی، فوت شده بودند؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که این 2 براثر حادثه آتش‌افروزی عمدی در یک خانه‌ واقع در مرکز تهران از سوی پدر خانواده، قربانی جنایت شده‌اند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، پدر خانواده که نقاش ساختمان بوده با انگیزه نامشخصی با استفاده از بنزین اقدام به آتش‌ زدن همسر و پسرش کرده اما خودش در این حادثه آسیب جزئی دیده است.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، خیلی زود مرد میانسال را دستگیر کردند؛ متهم که در جریان بازجویی‌ها منکر هرگونه آتش‌افروزی مرگبار بود پس از مواجه با مدارک و شواهد موجود داخل پرونده از یک جنایت هولناک رازگشایی کرد.

قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان

مرد جوان ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: در خانواده ما اختلاف زیادی وجود داشت؛ روز حادثه قصد داشتم تا به نقاشی یک ساختمان بروم و از پسرم درخواست کردم تا برای کمک به همراهم بیاید اما او مخالفت کرد و مشاجره‌ای میان ما شکل گرفت؛ در این میان، بنزین را روی خودم ریختم و تهدید به خودسوزی کردم اما پسرم با بی‌ادبی جوابم را داد که من عصبانی شدم و  بنزین را روی او ریختم و با فندک آتش‌افروزی کردم.

متهم گفت: در ادامه همسرم آمد تا به پسرم کمک کند اما با توجه به اینکه بطری بنزین روی زمین افتاده بود خودش نیز دچار حادثه شد؛ من نیز در این آتش‌سوزی جان سالم به در بردم، پشیمانم و قصد ارتکاب جنایت را نداشتم.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای سیرمراحل قانونی پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • کشف اسکلت‌های 5 هزارساله که به شیوۀ «مافیا» قربانی شده بودند (+عکس)
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد