Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@23:22:35 GMT

ارزش سهام اپل ۵ درصد سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۴۷۲۱

به گزارش پارس نیوز، 

سهام شرکت اپل روز گذشته ۵ درصد ریخت و باعث شد تا بورس آمریکا کاهش شاخص را تجربه کند. این مسئله همچنین باعث شد تا ارزش کل شرکت اپل ۴۰ میلیارد دلار کاهش یابد.

ارزش سهام اپل پس از آن سقوط کرد که برخی شرکت‌های تأمین کننده قطعات این شرکت نسبت به کاهش سود خود هشدار دادند. این مسئله نگرانی‌ها نسبت به کاهش تقاضای گوشی‌های آیفون در جهان را شدت بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقوط ارزش سهام اپل باعث شد تا این شرکت جزو شرکت‌های با بدترین عملکرد در شاخص داوجونز طی روز گذشته باشد که این شاخص نیز ۲.۳ درصد منفی شد.

شاخص S&P 500 نیز ۲ درصد کاهش یافت و نزدک نیز ۲.۷۵ درصد از ارزش خود را از دست داد. به طور کلی ارزش اکثر سهام‌ها در بورس وال استریت با  توجه به افت ارزش شرکت‌های فناوری و تشکیل صف‌های فروش منفی شد.

ارزش سهام آمازون نیز ۴ درصد، شرکت آلفابت (مادر شرکت گوگل) نیز ۲.۵ درصد و شرکت فیس بوک ۲.۳ درصد در بورس آمریکا کاهش یافته است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شاخص جهان وال استریت فناوری فیس بوک جهان دلار سهام شاخص فیس بوک پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران

همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، پیش‌‎بینی شاخص سهام در آمریکا با شیبی تند ۴۸۰ واحد کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی در خصوص شاخص نزدک نیز نزدیک به دو درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده و به ۸۵ دلار و هشتاد سنت در هر بشکه رسیده است. قیمت نفت خام دریای برنت نیز با افزایش ۳.۴ درصد به ۹۱.۱۳ دلار در هربشکه رسیده است.

در همین حال پیش‌‎بینی شاخص سهام در آمریکا با شیبی تند ۴۸۰ واحد کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی در خصوص شاخص نزدک نیز نزدیک به دو درصد کاهش داشته است.

کد خبر 745913

دیگر خبرها

  • وضعیت شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی
  • سقوط قیمت بیت کوین تا زیر ۶۰ هزار دلار
  • ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • ۱۰۰ درصد روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • آخرین جزئیات جدید فروش سهام پرسپولیس و استقلال
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • بهادری جهرمی: مالیات بر ارزش افزوده به یک درصد کاهش یافت
  • مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت
  • چهارشنبه بعد؛ روز تاریخی برای فوتبال ایران | طلسم بزرگ شکسته می شود