Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری سوریه با زنان و کودکانی که عناصر تروریستی داعش آن‌ها را گروگان گرفته بودند، دیدار کرد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز پرسپولیس انتخاب شهردار بشار اسد داعش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ازبکستان برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده

بنا به این گزارش، دکتر انسیه خزعلی با سفیر ازبکستان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار سفیر ازبکستان ضمن تبریک عید سعید فطر، پیام رئیس مجلس سنای ازبکستان در خصوص خرسندی از دیدار دوجانبه در سازمان ملل در سال گذشته را ابلاغ کرد.

 وی همچنین به اشتراکات تاریخی، فرهنگی و مذهبی دو کشور اشاره کرد و هر یک از این زمینه‌ها را مبنای بسیار خوبی برای توسعه روابط دو کشور معرفی کرد.

 فریدالدین نصریوف افزود: با سیاست‌گزاری هوشمندانه مسئولین دو کشور، روابط ما به خوبی رو به رشد است، و بطور خاص سفر تاریخی رئیس جمهور ما به کشور ایران و دیدار با رهبر انقلاب اسلامی و رئیس جمهور ایران آقای رئیسی و سفر ایشان به تاشکند در سال گذشته باعث تقویت روابط دو کشور شده است. این روابط در حوزه زنان و خانواده با حضور شما در تاشکند در سال گذشته در حال رشد و توسعه است و از شما برای همکاری بیشتر و حضور در رویداد زنان آسیایی دعوت به عمل آمده است. 

 معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به عنوان میزبان این دیدار، نسبت به ادامه و تقویت فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده بین دو کشور اظهار امیدواری کردند. ایشان با اشاره به سیاستهای موفق جمعیتی ازبکستان و با تاکید بر قرابت فرهنگی دو کشور در موضوع خانواده از ازبکستان برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده و همچنین برای حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین‌المللی دعوت کرد.

 در ادامه، خزعلی و فریدالدین نصریوف در خصوص همکاری‌های مشترک اقتصادی از جمله ایجاد بازارهای مجازی و تبادل کالا با مدیریت و مشارکت بانوان، حمایت از کارآفرینی و اشتغال زنان و تجارب موفق دو کشور تبادل نظر کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • بالاترین خدمت به مردم ، کمک به خانه دارشدن خانواده ها
  • دعوت از ازبکستان برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • اسارت ۳ هزار نفر از اهالی غزه از آغاز جنگ
  • حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین‌المللی
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با خانواده شهید نعمت پور در الشتر
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه