Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: طرح ایجاد روشنایی منطقه پنجعلی و پل وحدت جاده اراک- توره، روشنایی تقاطع خان آباد محور ساوه- بوئین زهرا، روشنایی فرنق جاده خمین- الیگودرز و ایجاد طرح روشنایی تقاطع ازنوجان جاده خمین- محلات در سال جاری به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زندی فر افزود: بهره برداری از طرح ایجاد روشنایی پیچ محمود آباد جاده راهجرد- آشتیان، روشنایی تقاطع شیرین آباد جاده فرمهین- خنجین، روشنایی گردنه محمد آباد جاده خنداب- ملایر و روشنایی تقاطع پرندک با آزاد راه ساوه- تهران نیز امسال آغاز شده است.
او گفت: سه طرح روشنایی جاده محلات - دلیجان، روشنایی جاده اراک- فرمهین و روشنایی جاده دلیجان - محلات به طول 11 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 500 میلیون ریال در سال جاری به بهره برداری می رسد.
اصلاح کابل سرقتی گردنه دخان به طول 2 هزار متر و روشن شدن پنج کیلومتر روشنایی این جاده، نصب ترانس سرقتی آزاد راه ساوه- تهران، اصلاح کابل سرقتی محور اراک- راهجرد به طول بیش از 2 هزار متر، اصلاح کابل سرقتی و تجهیزات داخل تابلو های فرمان محور اراک- بروجرد به طول سه هزار و 500 متر از جمله فعالیت های اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سامانه روشنایی جاده های استان مرکزی در سال جاری بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: اصلاح کابل سرقتی جاده توره- ملایر به طول 2 هزار متر، اصلاح کابل سرقتی آزاد راه ساوه- تهران به طول چهار هزار و 500 متر و نصب ترانس و تابلو فرمان سرقتی در این جاده، اجرای عملیات تعمیر و نگهداری 250 کیلومتر روشنایی از دیگر طرح های عملیات تعمیر و نگهداری سامانه روشنایی جاده های استان در سال جاری بوده است.
زندی فر از اجرای طرح های خط کشی، روکش و لکه گیری آسفالت در هزار و 500 کیلومتر از جاده های استان مرکزی در سال جاری خبر داد و گفت: خط کشی جاده های اراک- بروجرد، اراک- راهجرد، اراک- ازنا، ساوه- تهران، ساوه- سلفچکان، ساوه- همدان، ساوه- بویین زهرا و اجرای طرح های روکش و لکه گیری آسفالت جاده های اراک- راهجرد، اراک- بروجرد، ساوه- تهران، ساوه- همدان، ساوه- سلفچکان، اراک- فرمهین و فرمهین- تفرش امسال برای افزایش ایمنی و جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی در جاده های استان انجام شده است.
او گفت: خط کشی 450 کیلومتر راه های روستایی استان مرکزی نیز امسال برای افزایش ایمنی تردد در این راه ها انجام شده است.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن راه روستایی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: عملیات روشنایی جاده های استان مرکزی کیلومتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه و ارتش، دو بال مقتدر کشور

نماینده ولیّ‌فقیه در استان مرکزی گفت: سپاه و ارتش در جنگ تحمیلی کنار یکدیگر توانستند مقتدرانه از کشور دفاع کنند و امروز نیز قدرت این نیرو‌ها به دنیا اثبات شده است و امنیت کشور را حفظ می کنند.

امام جمعه اراک در خطبه‌های سیاسی عبادی امروز نماز جمعه اراک به خوی استکباری آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آمریکا شب گذشته با وجود ۱۲ رای مثبت برای به رسمیت شناختن فلسطین مستقل، از حق وتو استفاده و با آن مخالفت کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: مردم باید حرمت جامعه، موازین الهی، قوانین و خدمت گذاران را رعایت کنند و نباید حرمت‌شکنی در جامعه رخ دهد.

او با اشاره به سالروز زمین‌گیر شدن نیرو‌های آمریکایی در طبس با طوفان شن، گفت: خداوند پشتیبان حق و مظلوم است و هیچ ظلمی پابرجا نمی‌ماند.

در ادامه نیز ظرفیت‌های بسیار فوق‌العاده‌ استان را برشمرد و مسئولان را این گونه مورد خطاب قرار داد: یکی از ظرفیت هایی که وجود دارد و باید به درستی از آن استفاده شود، منابع آبی است و برای آبیاری بخش کشاورزی باید از سیستم‌های جدید بهره گرفته شود تا هدر رفتن آب به حداقل میزان ممکن کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش، دو بال مقتدر کشور
  • اگر اسرائیل دوباره اقدام نظامی کند، پاسخ ایران قوی‌تر خواهد بود
  • حمایت از عملیات وعده صادق - ساوه
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان
  • رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک