Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، موسایی رییس هیات کشتی استان فارس بیان کرد : رقابت های پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان در شهر بخارست کشور رومانی پایان یافت و در مسابقه رده بندی وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی
۱۲-یک مغلوب الکساندر هروشین از اوکراین شد و به کسب عنوان پنجمی بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دلخانی در دور نخست این پیکارها ایهور بلیاک از بلاروس را با نتیجه ۹ - صفر شکست داد و در دور دوم رامیز ممدوف از آذربایجان را با نتیجه ۵ -۴ از پیش رو برداشت اما در مرحله نیمه نهایی مقابل کاتساکی اندو از ژاپن با نتیجه ۶-۳ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان کاتسویاکی اندو از ژاپن بر سکوی قهرمانی ایستاد ، الکساندر بیچیو فرنگی کار اهل مولداوی به مدال نقره رسید و میهای میهوت از رومانی و الکساندر هروشین از اوکراین هم بطور مشترک در جای سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ب

 

عنوان پنجم کشتی گیر فارس در پیکارهای جهانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی شاگردان حمید باوفا در سالن جهانبخت توفیق

اردوی پنجم تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان از دهم فروردین ماه با تعداد کمی از کشتی‌گیرانی که در جام شاهد کشتی نمی‌گیرند در سالن جهانبخت توفیق تشکیل خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان کشورمان که یکم فروردین ماه بعد از شرکت در جام قهرمانان از ترکیه به ایران بازگشت، اردوی پنجم آماده‌سازی خود را در تهران و در سالن جهانبخت توفیق برگزار خواهد کرد.

اسکان و تمرین تیم در همین سالن است که طی سال‌های اخیر توسط فدراسیون کشتی مورد بازسازی قرار گرفت.

این اردو که تا بیستم فروردین ادامه دارد، با نفراتی کم برگزار می‌شود و کشتی‌گیرانی که در جام شاهد کشتی نخواهند گرفت در اردوی تهران حضور دارند.

اردوی بعدی شاگردان حمید باوفا نیز از 25 فروردین تا پنجم اردیبهشت در مریوان استان کردستان به انجام خواهد رسید. جام بین‌المللی شاهد قرار است طی روزهای 29، 30 و 31 فروردین در همین شهر برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی در سال 1402| تغییرات اجباری و هت تریک محرومیت در کشتی فرنگی!
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!
  • برپایی اردوی شاگردان حمید باوفا در سالن جهانبخت توفیق
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • آغاز اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان از ۱۰ فروردین