Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر ، نماینده کویت در سازمان ملل متحد پس از نشست غیر رسمی شورای امنیت درباره تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه گفت: شورای امنیت با وجود برگزاری چندین جلسه درباره غزه، هنوز به راه حلی دست نیافته است.

«منصور العتیبی» عصر سه شنبه با حضور در جمع خبرنگاران به همراه نمایندگان بولیوی، فلسطین و اتحادیه عرب در سازمان ملل متحد، افزود: کویت و بولیوی از شورای امنیت خواستند تا درباره موضوع غزه نشست برگزار کند، برای اینکه خشونت ها افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: موضع ما خیلی روشن بود و نگرانی های خود را توضیح دادیم. ما حملات اسرائیل به شهروندان و زیر ساخت ها را به شدت محکوم کردیم، ما همچنین در مورد به کارگیری بیش از حد و نا متناسب قوه قهریه از سوی نظامیان اشغالگر ابراز نگرانی کردیم.

از سوی دیگر، «ریاض منصور» نماینده فلسطین نیز گفت: این اسرائیل بود که دور جدید از خشونت ها را آغاز کرد.

گفتنی است که نمایندگان کویت و بولیوی در سازمان ملل پیش از این خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در راستای بررسی جنایات رژیم صهیونیست‌ی در نوار غزه شده بودند.

شایان ذکر است ساعاتی پیش، اتاق مشترک گروه های فلسطینی در غزه از آتش بس با تلاش های مصر خبر داد؛ اما اعلام کردند که تا زمانی که رژیم صهیونیستی به این آتش بس پایبند باشد به آن پایبند خواهد ماند.

یک رسانه رژیم صهیونیستی نیز در این باره اذعان کرد که حدود ۴۶۰ موشک از غزه به سوی شهرک های صهیونیست نشین شلیک شده است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم ملی جوان کشورمان که روز شنبه در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا کویت را با نتیجه ۲۵ بر ۱ شکست دادند عصر امروز یکشنبه توانستند در آخرین دیدار گروهی خود مالزی را هم از سد راه بردارند.

ملی پوشان زیر ۱۸ سال ایران توانستند تیم مالزی را ۱۱ بر صفر شکست داده و راهی دور بعد شوند.

تیم ملی هاکی روی یخ جوانان ایران در دو دیدار مغلوب تایلند و ازبکستان شد و با پیروزی مقابل کویت و مالزی به دیدار پنجم و ششمی راه یافت که سه شنبه مقابل امارات برگزار می شود.

عنوان پنجم و ششمی آسیا برای جوانانی که دومین رویداد بین المللی خود را تجربه می کنند. عنوانی شایسته است که نوید روزهای خوش برای این رشته را همراه دارد.

کد خبر 6091508

دیگر خبرها

  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • (ویدیو) لحظه واژگونی خودروی بن گویر وزیر امنیت رژیم صهیونیستی
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه ای در مذاکرات غزه شد
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • خودروی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی چپ کرد (ببینید)
  • آمریکا: اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم