Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ دکتر ایرج حیدری در بیست و پنجمین نشست کارگروه تنظیم بازار استان هرمزگان، عنوان کرد: فلسفه وجود مدیران در نظام اسلامی انجام وظایف ذاتی و ارائه  خدمت بی منت به مردم  است.

وی گفت: مدیران وظیفه دارند در هر شرایطی بر مجموعه کاری خود برای پیشبرد امور و تامین رفاه مردم نظارت و اشراف کامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با تاکید بر تامین به موقع گاز خانگی مورد نیاز مردم استان، تصریح کرد: اقدامات شرکت پخش فرآورده های نفتی استان برای تامین به موقع گاز خانگی مورد نیاز مردم  استان با قوت تداوم پیدا کند.

حیدری خاطرنشان کرد: شرکت پخش فرآورده های نفتی استان هماهنگی نزدیکی با فرمانداران شهرستان های تابعه استان در تامین به موقع گاز خانگی مورد نیاز استان داشته باشد تا در مسیر ارائه خدمات به مردم شریف استان خللی وارد نگردد.

وی با اشاره به اهمیت تسریع در اقدامات برای تنظیم بازار ماهی استان، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی دستگاه های متولی برای تنظیم بازار ماهی استان با قوت تداوم پیدا کند و در این زمینه تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: فرمانداری  شهرستان بندرعباس مسئولیت مهمی برای تنظیم بازار محصول ماهی با همکاری جهاد کشاورزی، شیلات و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر عهده دارد.

حیدری با اشاره به عرضه مستقیم ماهی در بندرعباس، خاطرنشان کرد: با هدف تنظیم بازار ماهی استان به زودی عرضه مستقیم این محصول در چند نقطه از شهر بندرعباس آغاز می شود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری خاطرنشان کرد: عرضه مستقیم ماهی با همکاری اتحادیه  تعاونی صیادان و شیلات استان در بندرعباس صورت خواهد پذیرفت.

وی گفت: فرمانداری بندرعباس با همکاری شهرداری نسبت به تامین دو مکان مناسب برای عرضه مستقیم ماهی توسط اتحادیه تعاونی صیادان و شیلات استان مسئولیت دارد و نسبت به تحقق این مهم هر چه سریعتر اقدام کند.

حیدری خاطرنشان کرد: عرضه مستقیم ماهی در شهر بندرعباس با هدف حذف دلالان و واسطه ها  از بازار این محصول و رسیدن ماهی با قیمت مناسب به دست مصرف کننده صورت می پذیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بیان داشت: بازار ماهی استان باید به گونه ای مدیریت شود که صیادان استان و مصرف کنندگان ماهی متضرر نشوند و در این زمینه سازمان جهاد کشاورزی، شیلات و سازمان صنعت، معدن و تجارت مسئولیت مهمی دارند.

حیدری تصریح کرد: با مشخص شدن زمان و مکان دقیق عرضه مستقیم ماهی در بندرعباس در این زمینه از طریق رسانه ها به ویژه صداوسیما برای آگاهی عموم اطلاع رسانی گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی حمایت از مصرف کنندگان شهرداری گاز هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس گفت: نشست هم اندیشی با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان برای تبادل اطلاعات و تجربیات در زمینه‌های خدمات شهری، فرهنگی و عمرانی برگزار شد.

 شو وی سرکنسول چین در بندرعباس نیز گفت: کنسولگری چین در بندرعباس نخستین کنسولگری چین در ایران است که با هدف شناسایی ظرفیت‌های استان هرمزگان راه اندازی شده است.

«بریک سادیکوف» کنسول قزاقزستان در بندرعباس نیز از شهردار و اعضای شورای شهر بندرعباس دعوت کرد تا از شهر آکتو قزاقستان بازدیدکنند و عقد خواهرخواندگی دو شهر بندرعباس و آکتو در کشور قزاقستان امضا شود.

مصیب نظری رئیس شورای شهر بندرعباس نیز گفت: به دنبال گسترش روابط خواهرخواندگی شهر بندرعباس با شهر‌های کشور‌های چین و قزاقستان هستیم.

در پایان این مراسم با سفره افطاری از میهمانان پذیرایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • بازار ماهی فروشان شهرستان تنکابن با ۷۰ سال قدمت
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس
  • تلاش ها برای تامین آب پایدار جزیره قشم ادامه یابد
  • کارآیی جالب قلم بعدی اپل که به زودی عرضه می‌شود
  • بار سنگین تحقق شعار سال در استان سمنان/کاهش تورم تداوم یابد