Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از یو اس ای تودی، در ادامه جنجال های به پا شده بر سر حضور نیافتن «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در گورستان سربازان آمریکایی در پاریس به دلیل بارش باران، رئیس جمهور آمریکا پس از چهار روز سکوت، این مسئله را بر گردن سرویس امنیتی کشور انداخت.

وی روز گذشته (سه شنبه) در حساب توییتر خود نوشت: زمانی که نتوانستیم به دلیل دید نزدیک به صفرف از بالگرد برای رفتن به قبرستان فرانسه استفاده کنیم؛ من پیشنهاد کردم که از خودرو استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سرویس امنیتی جوابش منفی بود و اعلام کرد که مسافت زیاد است و بخشهای زیادی از خیابانهای پاریس باید مسدود شود. روز بعد در یک قبرستان دیگر سربازان آمریکایی با وجود بارش باران سخنرانی کردم. گزارش اندکی در این باره منتشر شد. رسانه های جعلی!

تامی ویتور، سخنگوی شورای امنیت ملی در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما، اظهارات ترامپ را که این مسئله را بر گردن سرویس امنیتی کشور انداخت، یک «دروغ» خواند و در حساب توییتر خود نوشت: سرویس امنیتی به رئیس جمهور پیشنهاد می دهد؛ اما تصمیم نهایی را خود رئیس جمهور می گیرد. او خودش انتخاب کرد در این مراسم ادای احترام حضور نیابد.

ترامپ که به مناسبت فرا رسیدن صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول به فرانسه سفر کرده بود، به دلیل بارش شدید باران در مراسم ادای احترام به سربازان آمریکایی در گورستان پاریس حضور نیافت. در واقع از آنجایی که او نمی توانست با بالگرد به این گورستان برود، این سفر را لغو کرد. به جای آن جان کلی، رئیس کارکنان کاخ سفید و تعدادی دیگر از کارکنان کاخ سفید به این گورستان فرستاده شدند.

اما ترامپ که روز شنبه در این مراسم ادای احترام حضور نیافته بود، کل بعدازظهر آن روز هم در انظار عمومی دیده نشد. در پی گسترش انتقادها از دونالد ترامپ، «سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید هم به توجیه این اقدام او پرداخت و بسته شدن خیابانهای پاریس را علت لغو شدن سفر ترامپ به این گورستان توصیف کرد.


انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس

رئیس‌جمهور بلاروس به ورزشکاران شرکت کننده کشورش در المپیک پاریس به خاطر رقابت در وضعیت بی‌طرف توصیه ویژه‌ای کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر لوکاشنکو موضع خود در مورد حضور ورزشکاران این کشور در بازی‌های المپیک 2024 در وضعیت بی‌طرف را ابراز کرد.

رئیس‌جمهور بلاروس در جریان یک سفر کاری به منطقه موگیلف گفت: رقابت کار یک ورزشکار است. اگر قبلاً انتخاب شده‌اید و در وضعیت خنثی به آنجا (المپیک پاریس) می‌روید، "به صورت آنها بکوبید".

واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024  (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود. در دسامبر 2023، کمیته بین‌المللی المپیک به روس‌ها و بلاروس‌ها اجازه داد تا با پذیرش معیارهای خاص و در وضعیت بی‌طرف در مسابقات شرکت کنند،  پیش از این، IOC از ایجاد کمیته ویژه‌ای خبر داده بود که انطباق ورزشکاران با پاسپورت‌های روسیه و بلاروس را با قوانین خاصی بررسی می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا