Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@05:34:32 GMT

مرگ پسر ۷ ساله با حمله حیوان درنده

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۵۰۳۴

مرگ پسر ۷ ساله با حمله حیوان درنده

حمله یک حیوان درنده به کودک هفت ساله در میبد جان وی را گرفت.

به گزارش مشرق، این پسربچه هفت ساله از اتباع خارجی بود که در منطقه افغان آباد شهر میبد یزد مورد حمله یک حیوان قرار گرفت.

حمید رشیدی - مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی میبد گفت: ساعت ۳۵ و ۱۷ دقیقه دوشنبه از سوی یکی از مرغداری‌های روبه‌روی شرکت گرانول در جاده ندوشن با اورژانس تماس گرفته و مرگ کودکی بر اثر حمله یک قلاده سگ گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

۴ پسر دانش آموز قربانی راننده بی احتیاط +عکس

این کودک هفت ساله به‌ نام نسیم، قبل از رسیدن به بیمارستان امام جعفر صادق(ع) به‌دلیل شدت آسیب وارده در ناحیه شاهرگ گردن و سر جان باخت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مأموران اورژانس، حیوانی را در محل حادثه ندیده‌اند و از آنجا که معاینات پزشکی نشان می‌دهد، حیوانی که کودک را در هنگام رفتن به خانه اقوامش مورد حمله قرار داده، نمی‌تواند سگ باشد و احتمالاً گرگ بوده است؛ تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز پرسپولیس انتخاب شهردار اخبار حوادث حیوان درنده مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   رئیس بانک شیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بانک شیر مشهد در ایام نوروز به جز روز‌های تعطیل رسمی فعال  و آماده دریافت شیر‌های اهدایی مادران است.

دکتر محمد حیدرزاده افزود: در بانک شیر مشهد ۱۰ هدف تأمین شیر مادر برای نوزادان پر خطر (نوزادان نارس با وزن پایین و نوزادان بستری در بخش مراقبت‌های ویزه نوزادان و محروم از شیر مادر)، ترویج حمایت از تغذیه با شیر مادر، افزایش اگاهی در خصوص ماهیت تغذیه با شیر مادر، آموزش دوشیدن و ذخیره‌سازی شیر مادر، کمک به نوزادان نیازمند شیر مادر و خانواده‌های آنها، کاهش بار مالی خانواده و سیستم درمانی، ارتقاء مهارت و علم تضمین کیفیت و ایمنی شیر مادر اهدایی، ارتقاء کیفیت مدیریت بانک‌های شیر مادر با کمک راهنمای بالینی بانک شیر و ارزیابی کیفیت سالانه و تشویق به انجام مطالعات بیشتر در خصوص شیر مادر و فواید آن دنبال می‌شود.

وی گفت: روزه‌داری و اهدای شیر منافاتی با هم ندارد و مادران دارای شرایط می‌توانند در کنار تأمین نیاز نوزاد خود، شیر مازادشان را به نوزادان نیازمند اهدا  کنند

رئیس بانک شیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که شیر مازاد مادران در سال اول شیردهی قابلیت اهدا دارد  افزود: مادرانی که امکان اهدای شیر دارند می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر همه روزه به جز روز‌های تعطیل در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۵۱۳۲۲۳۱۰۶۲ داخلی ۱۷۱ و شماره همراه ۰۹۰۵۳۶۵۲۰۹۷ تماس بگیرند.

دکتر حیدرزاده افزود: خوشبختانه با فرهنگ سازی خوب رسانه‌ها در سال‌های اخیر شاهد مشارکت بیشتر مادران در امر اهدای شیر و یاری رسانی به نوزادان نارس و محروم از شیر مادر بودیم تا این گروه بتوانند از یک تغذیه سالم و مقوی بهره‌مند باشند.

بانک شیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد نخستین بانک شیر شرق کشور و چهارمین بانک شیر کشور به شمار می رود

 

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی ماهان
  • جسد کودک ۴ ساله در رودخانه شاوور در شوش کشف شد
  • فعالیت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز
  • جسد کودک ۴ ساله پس از روز سه در رودخانه شاوور کشف شد
  • کشف جسد کودک ۴ ساله پس از ۳ روز جستجو در رودخانه شاوور
  • موزه فسیل‌های ۲۰ میلیون ساله و حمام قدیمی سنگی دو جاذبه گردشگری شهرستان کبودراهنگ
  • مرگ ۵ کودک به دلیل غرق شدن در باتلاق
  • استان فارس / مرگ 5 کودک به دلیل غرق شدن در باتلاق
  • خودروهای ۴ ساله و بیشتر باید معاینه فنی داشته باشند | جریمه معاینه فنی چقدر شد؟
  • نجات ۳ کودک دچار مسمومیت با گاز در عباس آباد