Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@14:22:04 GMT

گروه‌های مقاومت در غزه آتش‌بس اعلام کردند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۵۱۰۷

گروه‌های مقاومت در غزه آتش‌بس اعلام کردند

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، خبرنگار اسکای نیوز گزارش داد که گروه‌های فلسطینی در غزه با میانجی‌گری مصر، آتش بس با اسرائیل را اعلام کردند.

نمایندگان گروه‌های فلسطینی اعلام کردند که تلاش‌های مصر به تثبیت آتش بس میان مقاومت و دشمن صهیونیستی انجامید و تا زمانی که دشمن به این آتش بس پایبند باشد، مقاومت نیز به آن پایبند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیشتر کابینه وزارتی امنیتی رژیم صهیونیستی تصمیم به ادامه حملات به نوار غزه گرفت، اما بر اجتناب از جنگ تأکید نمود.

در همین حال، وزارت خارجه فلسطین خواهان برگزاری نشست فوق العاده شورای امنیت برای بررسی تحولات حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شد.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی به نبش قبر اجساد بیمارستان غزه اعتراف کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این اقدام را در تلاش برای شناسایی اسرای صهیونیست نزد حماس از 7 اکتبر 2023 انجام داده است.

اما فولکر تورک سخنگوی کمیسر حقوق بشر سازمان ملل متحد گفت که از انتشار گزارش انهدام بیمارستان های ناصر و شفاء در غزه و گورهای جمعی شامل صدها جسد فلسطینی شوکه شده است.

وی افزود که برخی از این اجساد دست بسته بودند که نشانه نقض آشکار حقوق بشر و قوانین بین المللی است.

بنا به این گزارش، مسئولین فلسطینی نیز از کشف 283 جسد در بیمارستان ناصر و 30 جسد در بیمارستان شفاء خبر دادند که زیر زباله دفن شده بودند و برخی از آنان زن و سالمند بودند.

تورک همزمان حملات هوایی اسرائیلی به رفح در جنوب غزه را محکوم کرد و گفت که در بمباران در روز شنبه 20 آوریل 2024 میلادی 24 فلسطینی که عمدتا کودکان و زنان بودند، به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: هر 10 دقیقه یک کودک فلسطینی در غزه به شهادت می رسد یا زخمی می شود.

پس از گذشته 200 روز از حمله اسرائیلی به غزه با حمایت آمریکا، 112 هزار فلسطینی کشته و زخمی شده اند که عمده آنان زنان و کودکان هستند و غزه با گرسنگی و ویرانی بسیار گسترده مواجه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • ۲۰۰ روز جنگ و ۷ تحول جهانی به‌نفع مقاومت
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • رژیم صهیونیستی به نبش قبر اجساد بیمارستان غزه اعتراف کرد
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است