Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور سوریه با زنان و کودکانی که پیش از این توسط داعش در السویداء ربوده شده و توسط نیروهای ارتش این کشور آزاد شده بودند، دیدار کرد.

رئیس جمهور سوریه با زنان و کودکانی که پیش از این توسط داعش در السویداء ربوده شده و توسط نیروهای ارتش این کشور آزاد شده بودند، دیدار کرد.

در این دیدار، علاوه بر زنان و کودکان ربوده شده، خانواده‌های آنها نیز حضور داشتند و با بشار اسد دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور سوریه با تبریک آزاد شدن این افراد از اسارت داعش، خاطر نشان کرد که ایستادگی ربوده شدگان و خانواده های آنها و قدرت وصبر و شکیبایی آنها و اقدامات ارتش سوریه یک درس در زمینه اقدام ملی بشمار می رود.

از سوی دیگر، افراد ربوده شده از اسارت داعش وخانواده های آنها از بشار اسد به دلیل پیگیری مداوم آزادسازی آنها با کمترین تلفات، تشکر کردند.

همچنین از نیروهای ارتش سوریه که برای آزادسازی ربوده شدگان و بازگرداندن آنها به خانواده هایشان فداکاری کردند قدردانی به عمل آمد.

 

  / مهر  

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده به خانه برگشت


 سرهنگ عبدلی نسب گفت: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در حالی که کودک ۴ ساله این شهروند هم داخل خودرو بوده به سرعت طرح مهار به تمامی واحد‌های انتظامی ابلاغ شد. 

 وی افزود: در این راستا تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و نهایتاً واحد گشت کلانتری ۱۲ در کمتر از یک ساعت خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف و کودک خردسال را به والدینش بازگرداندند و بلافاصله پس از این عملیات، سارقان فراری با اقدام اطلاعاتی و پی‌جویی‌های ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند. 

وی با اشاره به اینکه دو سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده و درصدد روشن کردن خودروی وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن می‌کنند از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو، به افراد غریبه اعتماد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • اگر طوفان نمی‌شد + اسناد محرمانه
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • یادی از شکست آمریکا در طبس
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟