Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@10:56:36 GMT

اذن شوهر برای کوهنوردی!

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۵۲۳۵

اذن شوهر برای کوهنوردی!

‍‍‍‍‍‍

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه هیات کوه‌نوردی خراسان‌رضوی در بخشنامه‌ای به باشگاه‌های استان اعلام کرد که اجازه همسر زنان متاهل و اجازه ولی زنان مجرد و زیر 20 سال برای شرکت در برنامه‌های طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی الزامی است مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۲۰۳ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه

در حالی که غزه پیش از وقوع جنگ، روزانه تا یک هزار کامیون را برای تامین نیاز‌های خود از گذرگاه رفح پذیرا بود، جنگ همه جانبه رژیم صهیونیستی که با محاصره کامل این باریکه همراه بوده است مانعی بزرگ در روند تامین نیاز‌های اولیه فلسطینیان محسوب می‌شود. 

به گزارش الجزیره، رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در واکنش به فشار‌های بین المللی برای رفع محاصره غزه و اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به این باریکه اعلام کرد: ما امروز به ۲۰۳ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه اجازه دادیم از گذرگاه مرزی کریم ابوسالم وارد غزه شوند. 

این رژیم در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: همچنین امروز ۲۵ کامیون بشردوستانه از مسیر اردن وارد شد و ۱۵۹ بسته یک تنی بر فراز شمال غزه رهاسازی شد. همچنین طی هماهنگی‌های صورت گرفته ۲۲ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه به شمال غزه ارسال شد. 

ادعای مقامات صهیونیست برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه تنها یک روز پس از آن اعلام می‌شود که تل آویو تهدید کرد دیگر به سازمان آنروا اجازه نخواهد داد کمک‌های بشردوستانه به شمال غزه ارسال کند. 

آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل آنروا را ستون فقرات کمک رسانی‌ها به غزه دانسته و تاکید دارد که هیچ گروه بشردوستانه دیگری نمی‌تواند جایگزین آنروا شود. 

آنروا دارای بیش از ۳۰ هزار کارمند است که علاوه بر کمک رسانی‌ها به فلسطینیان در غزه، به فلسطینیان در کرانه باختری و کشور‌های اردن، سوریه و لبنان نیز کمک رسانی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سوال پانزدهم، اجازه جنگ و نصرت الهی به چه کسانی داده شده است؟
  • هفته‌ای ایمن و بدون حادثه را در کوه صفه پشت سر گذاشتیم
  • برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!
  • میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است ؟
  • میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است؟
  • ورود ۲۰۳ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه
  • حرف‌های تلخ بهاره رهنما درباره شوهر دومش
  • قلب مردم منطقه با فلسطین است ولی دولت‌ها اجازه کمک نمی‌دهند