Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - مديرکل دفتر فني، حمل و نقل و ترافيک استانداري زنجان گفت: اولويت اساسي استان، با توجه به قانون بودجه سال جاري و برنامه ششم توسعه، تکميل طرح هاي نيمه تمام است.

اسرافيل نيازي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: هم اکنون حدود يکهزار و 200 پروژه نيمه تمام در استان وجود دارد که براي تکميل و اتمام آنها به اعتبار قابل توجهي نياز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: يکهزار و 200 ميليارد تومان نيز مطالبه پيمانکاران اين استان بابت اجراي طرح ها در گذشته است، که پيگيري هاي لازم براي چگونگي پرداخت اين مبالغ در دست انجام است.
نيازي افزود: طرح هاي نيمه تمام استان، ملي، ملي-استاني و استاني را شامل مي شود و تا اتمام آنها هيچ پروژه جديدي تعريف نخواهد شد.
وي بيان کرد: ظرفيت هاي قانوني مندرج در قانون بودجه سال جاري در اين بخش لحاظ شده و به عنوان مثال در اين قانون و تبصره 19 آن، پيش بيني هايي براي استفاده و بهره مندي دستگاه هاي اجرايي از روش هاي واگذاري پروژه هاي عمراني به بخش خصوصي لحاظ شده است.
نيازي ادامه داد: اين استان در اجرا و اتمام طرح هاي ورزشي نيمه تمام به ويژه تکميل استخر شهرهاي هيدج و صائين قلعه نيز نگاه جدي داشته و تلاش مي شود طي سال آينده به بهره برداري برسد.
وي خاطرنشان کرد: پروژه هاي شاخص استان در سه سال گذشته آغاز شده و با توجه به وضعيت کنوني مسائل اقتصادي و توجه جدي مديران استاني مي توان کارهاي بزرگي را انجام داد.
9646/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات

استاندار اردبیل گفت: باید تأمین اعتبارات برای پروژه‌ها با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه از محل‌های مختلف اعم از استانی، ملی و یا مولدسازی مد نظر دستگاه‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه چهارشنبه _هشتم فروردین_ در نشست بررسی روند اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: اولویت در تکمیل پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی بوده و لازم است دستگاه‌ها نسبت به احصا و اعلام اقدامات شاخص خود در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی مهم در حوزه مربوط اقدام کنند.

وی افزود: لازم است زمان‌بندی تکمیل پروژه‌های عمرانی هر دستگاه اجرایی استان اردبیل تعیین و طی برنامه‌ای ارائه شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: باید جذب اعتبارات برای پروژه‌های عمرانی با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه از محل‌های مختلف اعم از استانی، ملی و یا مولدسازی مد نظر دستگاه‌ها باشد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای سال ۱۴۰۳ در این راستا انجام شود.

عاملی با تأکید بر استفاده مؤثر از فصل کاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی ادامه داد: دستگاه‌ها به غیر از کارهای عمومی مرتبط با خود، آن دسته از کارهای شاخص را که می‌توانند در سال جاری تکمیل و بهره‌برداری کنند، اعلام و ملزومات مورد نیاز برای تسریع در اجرای پروژه را مشخص کنند تا نسبت به پیگیری و تأمین این ملزومات اقدام و همکاری شود.

وی گفت: همچنین مدیران نسبت به اعلام برنامه سالیانه خود به استانداری اردبیل به‌منظور ترسیم برنامه اجرایی برای سال جاری در استان و پیگیری جذب اعتبار و هماهنگی با وزارتخانه‌ها اقدام کنند.

کد خبر 739794

دیگر خبرها

  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • برای تأمین اعتبار با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه ورود کنید
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد نیازمند اعتبار
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر