Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- دفتر «ملانیا ترامپ» همسر رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه شب اعلام کرد که وی خواستار اخراج معاون جان بولتون مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ از سمتش شده است.

به گزارش خبرگزاری آلمان، «استفانی گریشام» سخنگوی ملانیا ترامپ درباره «میرا ریکاردیل» معاون جان بولتون گفت: موضع بانوی اول کاخ سفید این است که رکاردیل دیگر شایستگی خدمت در کاخ سفید را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش تر گزارش رسانه های آمریکایی حاکی از این بود که احتمال دارد که در چارچوب تغییرات گسترده ای که در کاخ سفید قراراست صورت گیرد، میرا ریکاردیل نیز از سمت خود برکنار شود.
تنها در هفته گذشته «جف سشنز» وزیر دادگستری آمریکا به دستور دونالد ترامپ از سمتش برکنار شد.
بر اساس گزارش ها، ریکاردیل معاون مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ با اعضای خانواده ترامپ و همچنین جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا اختلاف داشته است.
پیش از این نیز شبکه ان.بی.سی گزارش داده بود، «جان کلی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید ممکن است به دلیل اختلاف با «ملانیا ترامپ» همسر رئیس جمهوری آمریکا و «جان بولتون» مشاور امنیت ملی به زودی سمتش را ترک کند.
بعد از برگزاری انتخابات میان دوره ای آمریکا، روند تغییرات در کابینه ترامپ سرعت گرفته است.
واشنگتن پست گزارش داده است که «کریستین نیلسن» وزیر امنیت داخلی آمریکا هم به زودی دولت ترامپ را ترک می کند. بولتون از سیاست های نیلسن در رابطه با مهاجران در مرزهای آمریکا انتقاد کرده بود. کلی در واکنش با این انتقاد از نیلسن دفاع کرده بود که دفاعیه وی منجر به درگیری لفظی با بولتون شده بود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد