Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسوول مرکز قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره از مسابقات می‌توانند امروز به دفاتر بسیج دانشجویی مراجعه کنند.
سید مصطفی موسوی با بیان اینکه مسابقات قرآن کریم در چهار بخش آوایی، کتبی، پژوهشی و هنری برگزار می‌شود، افزود: بخش شفاهی مسابقات قرآن بسیج دانشجویی در رشته‌های حفظ یک، ۳، ۵ و ۱۰ جزء و قرائت، تحقیق و ترتیل ویژه دانشجویان دانشگاه‌های مختلف فارس ساعت ۸ صبح ۸ آذر در دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیراز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: مسابقه تفسیر سوره اسرا، مسابقه کتابخوانی طرح «صراط»، پژوهش‌های قرانی و مسابقات قرآنی در بخش عکاسی و ساخت مستند ۵ دقیقه‌ای از حلقه‌های قرآنی و خوشنویسی آیات قرآنی از دیگر بخش‌ها و رشته‌های این مسابقات است.
مرحله استانی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن بسیج دانشجویی استان فارس از ۱۲ تا ۲۲ بهمن با حضور برگزیدگان تمام نواحی مقاومت بسیج اجرا و مرحله کشوری نیز در برخی از رشته‌های پژوهشی و هنری برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما مسابقات قرآن دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: از مجموع هزار و ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

طاهری اضافه کرد: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن