Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@06:37:21 GMT

توهین آشکار 2 پرسپولیسی به کی‌روش! /عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۵۴۴۵

کری‌خوانی از جذابیت‌های فوتبال است. در همه جای دنیا هم هست. طرفداران بزرگ‌ترین باشگاه‌ها هم برای هم کری می‌خوانند. این اصلاً ایرادی ندارد ولی توهین کردن، قطعاً ایراد دارد. ظاهراً بعضی از چهره‌های مطرح فوتبال این کار ساده را یاد نگرفته‌اند. نمونه روشن و واضح این مثال استوری‌هایی بود که مهرداد میناوند در روز‌های گذشته منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت قرمز‌ها که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد، در یکی از استوری‌هایش با انتشار عکسی از کی‌روش نوشت‌: «عقده‌ای خودتی با اختلاف!» در اینکه سرمربی تیم ملی اگر برای تماشای بازی فینال به آزادی می‌رفت بهتر بود، شکی نیست ولی آیا توهین کردن به او، قابل قبول است؟ از میناوند توقع می‌رود به آن اندازه که تعصبش را به پیراهن پرسپولیس نشان می‌دهد، این تعصب را به پیراهن تیم ملی که آن را هم قبلاً پوشیده، نشان دهد.

وقتی میناوند و بعد پیام صادقیان از این کار‌ها می‌کنند، واقعاً از هواداران باید چه توقعی داشت؟ صادقیان هم در دو استوری هم به تمسخر شفر پرداخت و هم برای کی‌روش نوشت: «مفت گرونه!»

اگر فردا هواداران در فضای مجازی فحش بدهند یا در ورزشگاه چیزی بگویند، همین‌ها نفر اول می‌گویند فضا آلوده است. در واقع توهین کردن را خود شما باب می کنید که برای بازیکنانی با سابقه ملی اصلاً حرفه ای و اخلاقی به نظر نمی رسد.

باز هم تأکید می کنیم انتقاد از رفتارهای انتقادآمیز کی روش هیچ مشکلی ندارد و بی شک سازنده هم خواهد بود اما آیا با توهین مشکلی حل می شود آن هم از سوی کسانی که سال ها پرچم تیم ملی را به دوش می کشیدند؟ غیر از این است که چنین رفتارهایی گره های کور فوتبال ایران را کورتر می کند؟    

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی سرمربی تیم ملی بازی پرسپولیس فضای مجازی فوتبال ایران پرسپولیس تیم ملی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران کی روش مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم

تمرین امروز تیم پرسپولیس با حضور بازیکنان برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.

با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسراییل را آشکار کرد
  • روایتگری آشکار از قدرت فزاینده ایران
  • حزب‌الله هنوز توانمندی‌های پیشرفته خود را آشکار نکرده است