Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا خواستار اخراج میرا ریکاردل، معاون جان بولتون، مشاور امنیت ملی این کشور شد.


به گزارش خرداد به نقل از برنا؛ به نقل از خبرگزاری رویترز، ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ خواستار اخراج میرا ریکاردل، معاون جان بولتون، مشاور امنیت ملی این کشور شد.
سخنگوی ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه گفت، ملانیا ترامپ خواستار قطع رابطه کاخ سفید با میرا ریکاردل، معاون مشاور امنیت ملی این کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استفانی گرشام گفت: موضع دفتر ملانیا ترامپ این است که ریکاردل دیگر لیاقت افتخار خدمت در کاخ سفید را ندارد.»
گرشام این اظهارات را در پاسخ به این سوال مطرح کرد که آیا ترامپ در حال جایگزین کردن ریکاردل بعد از درگیری با ملانیا ترامپ است یا خیر.
ریکاردل مشاور ارشد جان بولتون در طول مسافرت اخیر ملانیا ترامپ به آفریقا بر سر ترتیب و جای نشستن افراد در هواپیما با وی درگیر شده بود. برچسب ها: رئیس جمهور آمریکا ، رسانه ، مشاور امنیت ملی ، معاون ، هواپیما

منبع: خرداد

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا رسانه مشاور امنیت ملی معاون هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می‌آیند
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • کاخ سفید ارسال مخفیانه موشک‌های دوربرد به اوکراین را تایید کرد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد